۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مراسم معارفه شرکت غلتک‌سازان سپاهان برگزار شد/ تولید ۵۶درصد از قالب‌های بدنه خودروهای داخلی بورسی می‌شود

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۵۵
کد خبر: 374267
مراسم معارفه شرکت غلتک‌سازان سپاهان برگزار شد/ تولید ۵۶درصد از قالب‌های بدنه خودروهای داخلی بورسی می‌شود

مراسم معارفه شرکت غلتک سازان سپاهان که روز دوشنبه عرضه اولیه خواهد شد امروز برگزارشد.

اقتصادآنلاین - محمدمیلادعبداللهی؛ مراسم معارفه شرکت غلتک سازان سپاهان که طبق اطلاعیه شرکت بورس، روز دوشنبه با نماد «فسازان»عرضه اولیه می‌شود، امروز در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا نماینده سهام‌دار عمده شرکت اظهار داشت: تعداد ۷۵ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت مذکور روز دوشنبه عرضه اولیه خواهد شد.

در ادامه ذاکر یکی از اعضای هیئت مدیره غلتک سازان با ارائه جزییات بیشتر به معرفی شرکت پرداخت. وی با بیان اینکه از سال ۹۳ تا ۹۷ میزان تولیدات شرکت از ۶۰ هزارتن به ۱۲۰ هزار تن رسیده است، گفت: شرکت مذکور در حال حاضر با مجموعه‌های بزرگتری چون، ذوب آهن و فولاد‌مبارکه مشغول همکاری است و به کشورهای اروپایی مانند (بلژیک، ایتالیا، روسیه و ...) قطعات فولادی صادر می‌کند.

او با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه دریافت استاندارهای لازم برای آزمایشگاه‌های شرکت است گفت: در حال حاضر مساحت مجموعه بالغ بر ۵۰ هزار مترمکعب است و ما به دنبال افزایش ظرفیت تولید تا ۱۴۵ هزار تن هستیم. 

عضو هیئت مدیره غلتک سازان ادامه داد : ۵۶ درصد از قالب بدنه‌های خوردوسازی شرکت‌های ایرانی مانند (ایران‌خودرو و سایپا) تولید مابوده، اما کیفیت نامطلوب این خودروها ارتباطی به ما نخواهد داشت. 

او در خصوص سهامداران شرکت غلتک سازان نیز خاطر نشان کرد: ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت چدن سازان است.

ذاکر در پایان خاطر نشان کرد: غلتک سازان سپاهان اولین تولیدکننده قطعات فوق سنگین ریخته‌گری در کشور و دارای استاندارهای مطلوب جهانی و اروپایی است.