۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

«فخوز»، «حفارس» و «شپترو» برای تصمیم‌گیری به منظور افزایش سرمایه در پایان معاملات امروز متوقف شدند

۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱
کد خبر: 340029
«فخوز»، «حفارس» و «شپترو» برای تصمیم‌گیری به منظور افزایش سرمایه در پایان معاملات امروز متوقف شدند

فولاد خوزستان برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته و دو شرکت پتروشیمی آبادان و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها در پایان داد و ستدهای امروز(چهارشنبه 15 اسفند ماه) متوقف شدند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ با توجه به موافقت سازمان بورس «فخوز» قصد دارد سرمایه خود را به میزان 32 درصد از 1.4 به 1.9 هزار میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته به منظور اصلاح ‌ساختار‌مالی ‌و ‌جبران‌ مخارج‌ سرمایه‌ای ‌انجام‌شده، صورت می‌گیرد. ازسویی مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان در خصوص افزایش سرمایه روز یکشنبه 19 اسفندماه برگزار می‌شود.

همچنین حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌خواهد سرمایه خود را از34.9 به 252.3 میلیارد تومان به میزان 623درصد و به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت افزایش دهد. مجمع «حفارس» نیز روز یکشنبه هفته آینده برگزاری می‌شود.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی آبادان نیز بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه خود را از 63 به 352 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور خروج از شمولیت ماده 141 و اصلاح ساختار مالی، 459درصد افزایش می دهد و برای تصمیم گیری در این باره یکشنبه هفته آینده به مجمع عمومی فوق العاده خواهد رفت.