۰ نفر

پس از ۵ سال:

سنگینیان از تامین سرمایه امین استعفا داد

۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰
کد خبر: 182322
سنگینیان از تامین سرمایه امین استعفا داد

با استعفای علی سنگینیان از سمت مدیرعاملی تامین سرمایه امین، هیات مدیره این شرکت، سعید بداغی را به این سمت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین ؛ با استعفای علی سنگینیان از سمت مدیرعاملی تامین سرمایه امین، هیات مدیره این شرکت، سعید بداغی را به این سمت منصوب کرد.

سعید بداغی، مدیرعامل جدید تامین سرمایه امین،طی سال های اخیر، مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و عضو هیات مدیره کارگزاری صبا تامین و تامین سرمایه امین بوده است.

تامین سرمایه امین تا کنون توانسته تامین مالی بیش از ١٠ هزار میلیارد تومانی شرکت ها، دولت و شهرداری ها و ارایه خدمات مشاوره مالی به شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را انجام داده است.

به واسطه استراتژی این شرکت توسعه تامین سرمایه امین به گروه مالی امین شامل تامین سرمایه ، کارگزاری امین آوید و پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین در این دوره صورت گرفته است.

علی سنگینیان از اسفند ماه 1390 و همزمان با کناره گیری تکلیفی محمد آرام بنیار از مدیریت عاملی این شرکت با تصویب هیات مدیره انتخاب و طی 5 سال این سمت را بر عهده داشته است.

سنگینیان هم اکنون علاوه بر عضویت در هیات مدیره بانک گردشگری عضو اتاق بازرگانی ایران و رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه تهران نیز می باشد.