۰ نفر

معاون اقتصادی ثباغ در گفت و گو با اقتصادآنلاین خبر داد:

جزییات مشارکت سرمایه گذار ایتالیایی در «ثباغ»/ پیش بینی تحقق EPS در عملکرد ٩ ماهه امسال

۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹
کد خبر: 158201
جزییات مشارکت سرمایه گذار ایتالیایی در «ثباغ»/ پیش بینی تحقق EPS  در عملکرد ٩ ماهه امسال

به گفته معاون اقتصادی شرکت شهرسازی باغمیشه، این شرکت برای ٣ پروژه مهم خود در حال رایزنی با سرمایه گذاران است که احتمال می رود برای یکی از این پروژه ها، سرمایه گذار ایتالیایی وارد شود.

میرعلی اصغر سرکار فرشی، معاون اقتصای و سرمایه گذاری شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه در گفت و گو با پایگاه خبری اقتصاد آنلاین گفت: شرکت شهرسازی باغمیشه توانست بودجه سال مالی گذشته خود که منتهی به شهریور 95 است را به طور کامل پوشش دهد. همچنین پیش بینی می کنیم که بودجه سال مالی جاری در 9 ماهه پوشش داده شود.در واقع با توجه به ماهیت فعالیت های ساختمانی شرکت و شرایط آب و هوایی آذربایجان شرقی  معمولا  سود متناسب با بودجه مصوب در 9ماه ویا سه ماهه آخر سال مالی تحقق می یابد.

او افزود: هم اکنون شرکت شهرسازی باغمیشه 33 پروژه در دست اجرا دارد که از این میان، 3 پروژه شامل 30 هکتاری تفریحی تجاری، پروژه ایل گلی و پروژه سیاحتی سرعین که در مراحل ابتدایی هستند، پتانسسل جذب سرمایه گذار را داشته باشند.

فرشی اظهار کرد: برای پروژه 30 هکتاری، یک گروه سرمایه گذار ایتالیایی پیشقدم شده اند که به احتمال زیاد مشارکت 45 درصدی در این پروژه خواهند داشت. همچنین یک گروه سرمایه گذار کره ای نیز در حال ورود هستند که البته اکنون در حال بررسی طرح تجاری و مالی این پروژه هستند.

به گفته معاون اقتصادی «ثباغ» پروژه 30 هکتاری تفریحی و توریستی باغمیشه در 35 قطعه زمین مجزا در حال کار است و سود پیش بینی شده برای این پروژه نیز 8000 میلیارد ریال برآورد شده است. هم اکنون در پروژه 30 هکتاری، عملیات خاکبرداری  به پایان رسیده است و در حال انجام عملیات نیرو رسانی هستیم که شامل آب، برق ، گاز و فاضلاب می شود.