۰ نفر

تبریک فرارسیدن عید قربان از سوی سفیر ایران در عراق

۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبر: 373101
تبریک فرارسیدن عید قربان از سوی سفیر ایران در عراق

سفیر ایران در عراق در پیامی فرارسیدن عید قربان را به مردم و مسوولان این کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیام ایرج مسجدی خطاب به دولت و ملت عراق به مناسبت فرا رسیدن عید قربان به شرح زیر است:

"بی شک یکی از برکات و آثار شگفت انگیز مراسم باشکوه حج، ترویج و توسعه برادری، همبستگی و همدلی میان امت اسلام است و این امر جزو با تاسی به نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت طاهرینش (ع) در تبری جسن از دشمنان اسلام و دوری از هرگونه افراط و تفریط امکان پذیر است.

ملت ایران عید قربان سال جاری در حالی جشن می‌گیرند که دولت مستکبر حاکم بر آمریکا با زیر پا گذاشتن تمام قوانین حقوقی، بین المللی و انسانی، و با وضع تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه خود علیه بیش از 80 میلیون ایرانی جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده است. جنگی که به درستی از آن تحت عنوان "تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران" یاد می‌شود اما به فضل الهی و با اتکا دولت و مردم ایران به خداوند بزرگ، آمریکای جنایت کار و متحدان او این بار نیز همچون گذشته ناکام و سرافکنده خواهند شد.

این جانب با کمال خضوع از درگاه خداوند منان می‌خواهم تا به فضل خود، وحدت و انسجام میان امت اسلام برقرار و از این رهگذر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه و آشوب در منطقه را نقش بر آب کند.

با تبریک مجدد این عید بزرگ سربلندی، اقتدار، امنیت، آسایش، پیشرفت و توسعه روز افزون کشور و مردم عراق را از خداوند منان مسئلت می‌کنم."