۰ نفر

در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد

۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸
کد خبر: 140718
در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد

هم اندیشی مدیران ، کارشناسان و رؤسای شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر برگزار گردید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جواد فهیمی پور در این هم اندیشی با توجه به فرآیند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: کاهش نرخ سپرده های بانکی و مهار تورم  باعث شده مشتریان نسبت به نگهداری وجوه در حساب های قرض الحسنه تمایل بیشتری داشته باشند .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود : اعطاء تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد از ویژگی های موسسه کوثر نسبت به سایر بانکها و موسسات اعتباری است به همین جهت کارکنان با افزایش مهارت ها ی بانکی ،آگاهی، ممارست در انجام کار ، دقت و پیگیری مستمر و تمرکز و توجه به آموزه های دینی ، مشتریان را از سنت پسندیده  قرض الحسنه آگاه ساخته و آنان را به این سمت سوق دهند.
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : افزایش سهم حساب های قرض الحسنه رابطه ای مستقیم با سود و زیان داشته و  تاثیر بسزایی در کاهش بهای تمام شده دارد لذا در جهت جذب منابع قرض الحسنه تلاش کنید .
جواد فهیمی پور با اشاره به اینکه امروزه اولویت بازاریابی به سمت حفظ مشتری بوده و مهمترین عامل حفظ مشتری کارمندان هستند ، تصریح کرد : در جذب مشتری باید با هنر برخورد کرد ، آنگونه رفتار کرد که مشتری می پسندد ، در موسسه اعتباری کوثر مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند .
وی با تاکید  بر به روز بودن کارکنان موسسه در زمینه علوم بانکی اظهار داشت : کارکنان با هنر خود که آمیخته ای از مهارت ، تجربه ، شادابی و انرژی جوانی است در بازار رقابتی فعلی گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند . با تمام توان خود در جهت دستیابی به اهداف عالیه کوثر گام بردارند و یقین بدانند که آینده از آن ماست.
قربان غریب مدیر شعب استان گلستان  در ابتدای این هم اندیشی ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت : اقدامات مناسبی در زمینه بازاریابی و جذب مشتری انجام می شود که ان شاءالله به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود .