۰ نفر

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل این بانک تشریح کرد؛

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از پروژه‌های کلان ملی در سال جاری

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰
کد خبر: 700303
حمایت‌های بانک رفاه کارگران از پروژه‌های کلان ملی در سال جاری

مدیرعامل بانک رفاه کارگران بخشی از عملکرد این بانک در سال جاری در راستای مشارکت و حمایت تسهیلاتی از پروژه‌های کلان ملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و... را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ اسماعیل للـه‌گانی با بیان اینکه حمایت بانک رفاه از پروژه‌های کلان ملی با هدف تحقق اهداف شعار سال و حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی انجام شده است، "مشارکت در احداث و بهره برداری از ۶ واحد تولیدی صنعتی"، را به عنوان یکی از اقدامات بانک برای این منظور برشمرد و گفت: در این راستا در سال جاری مبلغ ۴.۳۶۶ میلیارد ریال و ۱۴،۳۹۰،۰۰۰ یورو اعتبار از جانب بانک رفاه تخصیص پیدا کرد.

دکتر للـه‌گانی به اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران در حوزه سلامت در سال جاری اشاره کرد و گفت: بانک رفاه به عنوان بانک سلامت‌محور در سال ۱۴۰۱ نیز حمایت‌های گسترده‌ای از حوزه سلامت داشته است که از آن جمله می‌توان به تخصیص ۴،۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید تجهیزات تخصصی پزشکی و آزمایشگاهی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد.

به گفته وی، اختصاص اعتبار به منظور احداث مراکز جراحی و خدمات پزشکی از دیگر اقدامات بانک رفاه کارگران در سال جاری در راستای حمایت از حوزه سلامت بوده است.

دکتر للـه‌گانی به ‌مشارکت بانک رفاه کارگران در احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان ملی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای تداوم اقدامات حمایتی بانک در این حوزه‌ها، اعتبار قابل توجهی به منظور احداث ۴ هتل و مرکز تفریحی و ورزشی تخصیص پیدا کرد.