۰ نفر

پیشنهاد بیمه سرمد برای خودروی تان را جدی بگیرید

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبر: 687771
پیشنهاد بیمه سرمد برای خودروی تان را جدی بگیرید

طبق اعلام سخنگوی نیروی انتظامی تنها در ۴ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، بیش از ۲۰ هزار خودرو در کشور به سرقت رفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ آمار سرقت خودرو رو به افزایش است و بر اساس اعلام سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا، آمارهای پلیس نشان می‌دهد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان تیر ماه، بیش از ۲۰ هزار خودرو در کشور به سرقت رفته است.

آماری که تنها مربوط به سرقت کلی خودروهاست و باید آمار سرقت لوازم خودرو را به آن اضافه کرد که نشان از یک تهدید جدی برای مالکان خودروها دارد.

آمار سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که بیش از ۸۲ درصد خودروهای به سرقت رفته، بیمه بدنه ندارد و این یعنی اگر پلیس خودرو مسروقه را پیدا نکند، سرمایه مالک خودرو از بین می‌رود. در صورت پیدا شدن خودرو نیز، به دلیل اینکه سارقان طبق اعلام سخنگوی فراجا، اقدام به جدا کردن قطعات خودرو می‌کنند، مالکان ضربه مالی شدیدی می‌خورند.

اما برای پوشش این خطرات، یک راهکار بیمه‌ای وجود دارد که می‌تواند تکیه‌گاه مطمئنی برای مالکان خودرو باشد. بیمه بدنه خودرو، پوشش‌های متنوعی دارد و در کنار پوشش‌های اصلی سرقت کلی، حادثه و آتش‌سوزی، لوازم فرعی خودرو را نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد و مالکان خودروها می‌توانند با استفاده از بیمه بدنه، علاوه بر خودروی خود، لوازم فرعی آن را هم بیمه کنند و از پوشش سرقت بیمه بدنه بهره‌مند شوند.

برای استفاده از خدمات بیمه بدنه سرمد، کافی است با هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور تماس بگیرید. برای دسترسی به شعب و نمایندگان بیمه سرمد می‌توانید از طریق وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کنید و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کنید.