۰ نفر

طی مراسمی با حضور برندگان ممتاز؛

جوایز برندگان دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۹:۲۰
کد خبر: 678842
 جوایز برندگان دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

جوایز برندگان دهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین اهدا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم اهدای جوایز دهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با حضور برندگان ممتاز و مدیرعامل بانک اقتصادنوین روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه برگزار و جوایز برندگان اهدا شد.

در ابتدای مراسم، علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن قدردانی از استقبال کم‌نظیر مشتریان از دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک گفت: یقینا هم‌وطنان مشارکت‌کننده در سنت نیکوی قرض‌الحسنه به دنبال منافع مادی و جوایز جشنواره نیستند و هدف اصلی آن‌ها کمک به اقشار نیازمند جامعه است که خوشبختانه استقبال از این جشنواره مسیر ما را در تحقق  این هدف متعالی هموارتر می‌کند.

او با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی و همدلی و حمیت همه آحاد جامعه برای آبادانی کشور، افزود: بانک اقتصادنوین در راستای مسئولیت‌های حرفه‌ای خود در بانکداری در جهت رونق تولید ، اشتغال و شکوفایی اقتصادی نقش قابل‌توجهی در تامین ارز مورد نیاز حوزه‌های استراتژیک مانند مواد غذایی، دارو و ... داشته و توانسته سهم خود را در رفع نیازهای معیشتی هم‌وطنان در شرایط سخت تحریم ایفا کند. 

مدیرعامل بانک اقتصادنوین مسئولیت اجتماعی را یکی از رویکردهای مهم این بانک اعلام کرد و گفت: پرداخت  تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان، تسهیلات خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، ساخت و تکمیل ۴۲ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار، مشارکت در طرح‌های خوداشتغالی استان سیستان و بلوچستان بخشی از اقدامات این بانک بوده که به پشتوانه حمایت و مشارکت مشتریان ارجمند انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بلگوری با اشاره بر این نکته که در بانک اقتصادنوین همواره تلاش کرده‌ایم با سپرده‌گذاران و تسهیلات گیرندگان با عدل و انصاف رفتار کنیم، بیان داشت: در سه سال گذشته موفق شدیم با ثبت عملکرد قابل‌توجه و کسب سود مطلوب، به انتظار سهامداران پاسخ مثبت دهیم و به سپرده‌گذاران‌مان نیز علاوه بر سود ماهانه، سود مازاد قطعی پرداخت کنیم. 

او در پایان بر ترویج و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه به‌عنوان یک وظیفه ملی تاکید کرد و گفت: جشنواره‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و منابع حاصل از آن، آثار مثبتی در زندگی اقشار نیازمند داشته است و به همین دلیل بر آنیم تا در سال‌های آتی نیز این جشنواره را با همین رویکرد برگزار کنیم.

 گفتنی است، در این مراسم برندگان خوش‌اقبال جوایز ویژه این جشنواره، هدایای خود را دریافت کردند و جوایز سایر برندگان نیز به حسابشان نزد بانک اقتصادنوین واریز شد.

 مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اطلاع‌رسانی دهمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.