۰ نفر

نخستین جلسه هیات مدیره بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 627753
نخستین جلسه هیات مدیره بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

برنامه ها و راهبردهای بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ در نخستین جلسه هیات مدیره این شرکت بررسی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته را ارائه کرد و عملکرد درخشان بیمه آسیا در این سال را ناشی از تصمیمات مدبرانه، اتخاذ راهبردهای صحیح، همیاری و همدلی هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه توانمند فروش توصیف کرد.

وی افزود: ما توانستیم در سال ۱۴۰۰ به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور با بیش از ۱۲۷.۸۴ هزار میلیارد ریال تولید در مقایسه با تولید  ۸۴.۵ میلیارد ریالی سال گذشته، رشدی ۵۲.۵ درصدی را ثبت کنیم ضمن آنکه با ریسک سنجی مناسب و نظارت دقیق، در این مدت شاهد پرداخت به موقع خسارت ها و کاهش ۱.۶ واحدی نسبت خسارت از ۵۴.۶ به ۵۲.۹ درصد هستیم.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه از همراهی شایسته خانواده بزرگ بیمه آسیا به ویژه کارکنان و شبکه فروش در تحقق برنامه های تعیین شده، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه، سایر اعضای هیات مدیره بیمه آسیا نیز با ابراز خرسندی از عملکرد بسیار مطلوب شرکت، آن را نتیجه تلاش مجدانه مدیرعامل ،کارکنان و سایر ارکان شرکت در پیشبرد برنامه ها خوانده و از آنها سپاسگزاری کردند.

این گزارش می افزاید، در این جلسه برنامه ها و راهبردهای آتی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ توسط اعضای هیات مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، فضل اله معظمی(رییس هیأت مدیره) مسعود بادین(نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل) محمدرضا مزرعه شاهی، اسماعیل مهدوی نیا و مهدی صادقی اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا را تشکیل می دهند.