۰ نفر

در بازدید سرپرست شستا از تاپیکو؛

مدیران متخصص و متعهد؛ زمینه ساز ایجاد تحول

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۶:۵۷
کد خبر: 627553
مدیران متخصص و متعهد؛ زمینه ساز ایجاد تحول

سرپرست و جمعی از معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ابراهیم بازیان به همراه جمعی از معاونین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور در شرکت تاپیکو، از بخش های مختلف این هلدینگ بازدید و در سخنانی اهم محورهای راهبردی شستا و شرکت های تابعه در دوره جدید را مطرح کرد.

بازیان در ابتدای سخنان خود با تاکید بر رعایت امانت داری، ۲ مقوله تعهد و تخصص را پیش نیاز مدیریت مطلوب دانست و گفت:

برای تحول آفرینی نیاز به مدیرانی است که در کنار تخصص، متعهد نیز باشند چراکه مدیر متخصص و متعهد و انقلابی زمینه ساز ایجاد تحول در شرکت ها است.

بازیان در ادامه با تاکید بر تسریع در انتصاب مدیران مجموعه ها افزود: باید در انتصابات و انتخاب افراد به ۳ شاخصه سلامت، کفایت و رویکرد انقلابی و جهادی توجه مضاعف کرد. به خصوص که حتما باید نسبت به بکارگیری مدیران جوان اهتمام جدی داشت.

سرپرست شستا همچنین با اشاره به ضرورت تدوین برنامه ها و راهبردهای تحولی به عنوان سند رهیافت به وضعیت مطلوب در شرکت ها افزود: ضرورتا بایستی به ۳ پیوست اقتصاد مقاومتی، پیوست فرهنگی و پیوست عدالت باید به عنوان مبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری در این راهبردهای تحولی اهمیت داد.

وی در پایان حرکت از بنگاه داری به سمت سهامداری را یکی از اهداف شستا و شرکت های تابعه عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت سودآوری شرکت ها باید سند خروج مناسب و متناسب از بنگاه داری پیوست سهام‌داری را تدوین کنیم.

در این نشست، دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو نیز گزارش کاملی از وضعیت شرکت های تاپیکو را ارائه و برنامه های این شرکت برای اجرای چند پروژه های کلان را تشریح کرد و گفت: با تکمیل این پروژه ها زنجیره تولید مجموعه هلدینگ تاپیکو تکمیل می شود.

اسم خانی همچنین بااشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به برخی برنامه های تاپیکو برای توسعه و تولید دانش بنیان اشاره کرد.

WhatsApp Image 2022-04-13 at 7.42.10 AM