۰ نفر

سال ۱۴۰۱؛

تکلیف بیمه کارگران ساختمانی در سال جدید چیست؟

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبر: 626417
تکلیف بیمه کارگران ساختمانی در سال جدید چیست؟

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: با تلاش‌ های به عمل آمده در بحث بیمه کارگران ساختمانی نیز اقدامات خوبی برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به این حوزه اختصاص یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سیدغنی نظری‌خانقاه اظهار داشت: در حال حاضر کالاهای اساسی مردم با مشکل مواجه شده و مردم همچنان با دغدغه‌های جدی اقتصادی مواجه هستند که این موضوع سبب گرفتاری مردم شده است و امیدواریم دولت در این زمینه اقدامات خوبی برای کنترل مسائل اقتصادی انجام دهد.

وی بیان کرد: تلاش برای رفع مشکلات اساسی مردم با همکاری مجلس جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور حل مشکلات مردم جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه وزیران مربوطه باید برای حل مشکلات مردم گام بردارند که باید با چاره‌اندیشی و فکر اساسی به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه داد: داشتن لایحه برای اصلاح معیشت مردم و حل مشکلات اقشار طبقه پایین جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه شرایط لازم برای بهبود وضعیت مردم است.

نظری‌خانقاه بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و با حل مشکلات اقتصادی در کشور جزو اولویت‌های اساسی است که باید برنامه‌ریزی‌های اساسی در راستای حل مشکلات جامعه انجام یابد که برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

وی تصریح کرد: مجلس درصدد است در کنار دولت برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات مردم داشته باشد و در سال جدید با تلاش‌های انجام یافته دغدغه‌های اقتصادی را برطرف کند و با خدمت بی‌منت به مردم به وظایف و رسالت خود در برابر مردم عمل کند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نظری‌خانقاه ادامه داد: با تلاش‌های به عمل آمده در بحث بیمه کارگران ساختمانی نیز اقدامات خوبی برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور 120 هزار میلیارد ریال به این حوزه اختصاص یافته و تحویل 2 میلیون باب مسکن نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد:‌ اجرای طرح حمایت از اقشار مختلف مردم که به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه پوشش حداکثری مستضعفان در دستور کار است.