۰ نفر

قدردانی قوه قضاییه از اجرای طرح «مادرآمد» توسط بانک رفاه کارگران

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۱۶
کد خبر: 624759
قدردانی قوه قضاییه از اجرای طرح «مادرآمد» توسط بانک رفاه کارگران

سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور وابسته به قوه قضاییه از بانک رفاه کارگران به‌واسطه اجرای طرح "مادرآمد" که با هدف آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد اجرایی شد، قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در سپاس‌نامه سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور خطاب به اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، اقدام ارزشمند کارکنان این بانک به منظور اعتلای سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان زن در طرح "مادرآمد" که مقارن با میلاد فرخنده حضرت فاطمه الزهرا(س) به مرحله اجرا درآمد، مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است، با اجرای طرح "مادرآمد" به همت کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعدادی از زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند. 

کارکنان بانک رفاه کارگران با اعطای مبلغ حدود 10 میلیارد ریال در مرحله اول اجرای طرح "مادرآمد" که در بازه زمانی 20 جمادی‌الثانی(3 بهمن 1400) سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) لغایت 13 رجب(26 بهمن 1400) سالروز ولادت حضرت علی(ع) اجرایی شد، نسبت به آزادسازی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیرعمد کشور اقدام کردند.