۰ نفر

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ساعته شد

۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبر: 469753
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ساعته شد

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.

​به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان است.

پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی، آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه بانک و...)، بازتاب مشکلات احتمالی در بهره‌برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها، دریافت و پیگیری تمامی دیدگاه‌ها، انتقادات و شکایت‌ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک و... از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط این مرکز است.

مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دریافت کنند.