۰ نفر

فرهنگیان می‌توانند از بانک مهر ایران وام ۲۰۰میلیون ریالی دریافت کنند

۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۵۹
کد خبر: 457293
فرهنگیان می‌توانند از بانک مهر ایران وام ۲۰۰میلیون ریالی دریافت کنند

محسن حاجی‌میرزایی در توییتر خود از تفاهم‌نامه با بانک مهر ایران و امکان دریافت تسهیلات از سوی فرهنگیان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توییتر خود نوشت: «پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه از سیاست‌های رفاهی آموزش و پرورش است. در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امضا رسید. فرهنگیان عزیز می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند. در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.»

گفتنی است تسهیلات یاد شده در چارچوب طرح کالاکارت بانک مهر ایران است. یکی از اهداف طرح کالاکارت افزایش قدرت خرید مشتریان است و در این طرح متقاضیان نیازی به سپرده‌گذاری ندارند. تسهیلات بانک مهر ایران بدون دریافت هر گونه سود بوده و تنها شامل کارمزدی حداکثر ۴ درصدی است که طرح کالاکارت نیز از همین شرایط پیروی می‌کند.

تنوع بالای پذیرندگان طرح کالاکارت باعث شده مشتریان بتوانند در شهرهای مختلف کشور نسبت به خرید کالاها و دریافت خدمات مختلف اعم از لوازم خانگی، پوشاک، رایانه، تلفن همراه، خدمات آموزشی و درمانی و... اقدام کنند.