۰ نفر

عضو اتاق تهران در گفت‌و گو با اقتصادآنلاین تاکید کرد؛

انتقاد از کم توجهی مسئولان به اتاق بازرگانی

۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸
کد خبر: 329339
انتقاد از کم توجهی مسئولان به اتاق بازرگانی

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان این که در این دوره از انتخابات اتاق حضور دارم گفت: عملکرد 4ساله اتاق را مثبت ارزیابی می‌کنم اما دولت در این دوره توجه کم‌تری به ما داشت.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ عباس آرگون در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی اعلام کرد: در این دوره از انتخابات اتاق نیز نامزد شده‌ام چرا که اتاق در 4سال گذشته تغییرات اساسی و خوبی داشته و نقش فعال‌تری ایفا کرده است.

این فعال بخش خصوصی با بیان این که نمره خوبی به عملکرد اتاق بازرگانی تهران می‌دهم، تصریح کرد: اگرچه همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم اما با توجه به ساختار اقتصادی کشور و جایگاه قانونی که اتاق بازرگانی دارد، در قالب مشاور سه قوه نقش خود را به خوبی ایفا کرده، همچنین تعامل خوبی با دولت داشته اما به لحاظ این که تصمیم‌گیرنده نیست قدرت مانور کم‌‌تری داشته است.

آرگون با اشاره به برخی از اقدامات اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: هشدار به عدم سرکوب نرخ ارز، برگزاری همایش مبارزه با فساد، مراسم امین‌الضرب و نیز دوره‌های آموزشی برای فعالان اقتصادی از جمله اقدامات خوب اتاق در این دوره بود.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در پاسخ به این پرسش که "چرا افراد قدیمی اتاق بازرگانی در این دوره حضور کم رنگی دارند؟" گفت: معمولا افراد قدیمی اتاق، ثبت نام خود را به روز‌‌های آخر موکول می‌کنند و این که بگوییم حضور این افراد در این دوره کم رنگ شده هنوز زود است.