۰ نفر

افزایش توزیع پوشک به بازار

۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 303830
افزایش توزیع پوشک به بازار

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، گفت: با این تصمیم دست سودجویان از بازار قطع می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عباس فصیح خوشگرد  با اشاره به اینکه در طول هفته‌های گذشته تأمین و توزیع محصولات سلولزی با مشکل روبه رو شده بود، اظهارداشت: خوشبختانه با تعاملات وزیر صنعت و همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این مشکلات برطرف شده است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید محصولات سلولزی در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، افزود: متأسفانه هجوم مردم برای خرید محصولات سلولزی باعث شد تا سودجویان از این شرایط سوء استفاده کرده و به فروش محصولات آنهم به قیمت‌های بالا اقدام کنند.

فصیح خوشگرد تصریح کرد: سرانه مصرف سالانه محصولات سلولزی هر ایرانی 2 کیلو 500 گرم است که کارخانجات بیش از این میزان را تولید خواهند کرد. حتی روند صادرات محصولات سلولزی متوقف شده تا نخست نیاز بازار داخلی تأمین و سپس صادرات این محصولات انجام شود.

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران اضافه کرد: کارخانجات محصولات سلولزی در صددند با افزایش حجم تولید دست سودجویان را از بازار قطع نمایند. البته مردم هم باید به حد نیاز خود محصولات سلولزی خریداری و از هجوم و انبار کالا جلوگیری کنند.