۰ نفر

تذکر جدی دادستانی به قالیشویی‌های غیرمجاز در کرج

۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 245941
تذکر جدی دادستانی به قالیشویی‌های غیرمجاز در کرج

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان البرز به قالیشویی‌های غیرمجاز در رابطه با مسائل زیست محیطی و مصرف آب بی رویه و بدون انشعاب آب تذکر جدی داده است.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ، گفت: به قالیشویی‌های غیرمجاز در رابطه با مسائل زیست محیطی و مصرف آب بی رویه و بدون انشعاب آب تذکر جدی داده شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان ، وی گفت: کارگروهی برای نظارت بر این امر بامشارکت محیط زیست و اتحادیه قالیشویی با مسئولیت یکی از معاونین دادسرا تشکیل شده است و در بازدید‌های بعمل آمده تذکر جدی در رابطه با مسائل زیست محیطی و مصرف آب بی رویه قالیشویی‌های غیرمجاز داده شده است.

شاکرمی افزود: با تعداد زیادی از قالیشویی‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند و مسائل زیست محیطی را رعایت نمی‌کنند و حتی برخی از آن‌ها انشعاب غیرمجاز دارند و با مصرف بی رویه آب هزینه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند، برخورد قضایی شده است.

دادستان مرکز استان البرز با تاکید بر نظام‌مند شدن قالیشویی‌ها در سطح استان بیان کرد: دستورات لازم انجام و تعهدات اخذ شده است و همچنین تعدادی مکلف به کسب مجوز، اخذ انشعابات و رفع مسائل زیست محیطی شده اند.