۰ نفر

سفیر لهستان در تهران:

دفتر بازرگانی لهستان در ایران گشایش می یابد

۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
کد خبر: 165602
دفتر بازرگانی لهستان در ایران گشایش می یابد

سفیر لهستان در تهران با بیان اینکه دفتر بازرگانی لهستان در ماه‌های آتی در ایران گشوده خواهد شد گفت: این کشور آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی و حوزه‌های وابسته به آن با ایران تبادلات داشته باشد.

«یولیوش گویو» سفیر لهستان در تهران این خبر را عصر امروز -سه شنبه- در دیدار «مهدی فرشادان» رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان بیان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سفیر لهستان در تهران با اشاره به علاقه مندی کشور خود برای گسترش روابط با ایران به ویژه در زمینه اقتصادی گفت: لهستان تمایل بسیار دارد تا در زمینه انرژی نیز همکاری‌های خود را با ایران گسترش دهد.

«یولیوش گویو» همچنین ابراز امیدواری کرد: دو کشور بتوانند روابط خود را با توجه به اشتراکات فراوان بهبود بخشند.

**عزم جدی ایران و لهستان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

«مهدی فرشادان» رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان نیز در این دیدار با اشاره به قرارداد منعقد شده بین ایران و لهستان در مبارزه علیه جرائم سازمان یافته و گفت: این قرارداد نشان‌دهنده عزم دو کشور برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

وی به روابط خوب ایران و لهستان اشاره کرد و گفت: دو کشور دارای ظرفیت بسیار بالایی برای همکاری‌های گسترده و چند جانبه می‌باشند که باید از آنها در راستای منافع دو طرف بهره برد.

فرشادان در ادامه به نقش مهم ژنو پلتیکی ایران و لهستان اشاره کرد و گفت: اشتراکات بین دو کشور می‌تواند زمینه خوبی برای همکاری‌های فی‌مابین باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در این دیدار تصریح کرد: بخش‌های انرژی، کشاورزی و فناوری از حوزه‌هایی هستند که می‌توانند به ارتقاء همکاری‌های دو کشور منجر شوند.