۰ نفر

تجلیل اتاق بازرگانی ایران از مدال آوران المپیک ریو

۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱
کد خبر: 151894
تجلیل اتاق بازرگانی ایران از مدال آوران المپیک ریو

اتاق بازرگانی ایران از قهرمانان و مدال آوران المپیک 2016 تقدیر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در هفدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که امروز برگزار شد از مدال آوران و قهرمانان المپیک تقدیر شد. غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی ایران در جمع مدال آوران المپیک ضمن خوش‌آمدگویی افزود: قهرمانان چگونه ماندگار می‌شوند، ماندگاری برای یک قهرمان بسیار بالاتر از مدال‌هایی است که کسب می‌کنند. در میان قهرمانان ما کسانی بودند که از تختی بیشتر مدال گرفتند اما ماندگار نشدند.

رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد که وقتی قهرمانی از تشک کشتی خداحافظی می‌کند همه چیز برایش تمام می‌شود. بعضی قهرمانان ما وقتی دوران قهرمانی شان می گذرد جزو انسان های محتاج جامعه می‌شوند که خسران بزرگی است و نیاز است که به این قضیه توجه کنیم.

در این مراسم از میان مدال آوران المپیک کیانوش رستمی، سهراب مرادی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی و سعید عبدولی حضور پیدا کردند که توسط هیات رییسه اتاق بازرگانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند و همچنین از حسن رحیمی، قاسم رضایی و کیمیا علیزاده که نتوانسته بودند در این مراسم شرکت کنند در غیاب‌شان تقدیر شدند.

اتاق بازرگانی ایران به آورندگان مدال طلا در المپیک ۲۰۱۶، ۱۰ سکه طلا، برای قهرمانی که مدال نقره کسب کردند ۸ سکه طلا و آورندگان مدال برنز ۶ سکه طلا به عنوان جایزه در نظر گرفته بود.