۰ نفر

برای لاغر شدن، خوردن ساندویچ را متوقف نکنید

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبر: 422617
برای لاغر شدن، خوردن ساندویچ را متوقف نکنید

اضافه وزن هرگز موجب نمی شود که از خوردن یک همبرگر خوش طعم منع شوید. مسلما با خواندن این جمله تعجب می کنید. احتمالا با خود می گویید، مگر می شود چاق بود و با لذت همبرگر خورد؟!؟ ما در ادامه این مطلب به شما ثابت می کنیم که اگر فردی چاق هستید و از اضافه وزنی که دارید، در عذاب هستید، نه تنها می توانید هراز گاهی همبرگر بخورید، بلکه نیازی نیست در طول روز گرسنه باشید و خود را از خوردن اکثر مواد غذایی منع کنید.

این روزها که همه به فکر لاغری و تناسب اندام هستند، افراد زیادی به این فکر افتادند که از این فرصت درآمد کسب کنند. پس با راه اندازی یک وب سایت نامعتبر، رژیم هایی را ارائه می دهند که مدام شما را به نخوردن و تحمل گرسنگی دعوت می کنند. اگر به این نوع  برنامه ای غذایی روی آورید، باید بگوییم که بزرگ ترین اشتباه زندگی تان را مرتکب شدید!!! اگر هم برخلاف تصور ما، خودتان به تنظیم یک رژیم لاغری پرداختید و خودسرانه بعضی از مواد غذایی را از سفره تان حذف کردید تا هرچه سریع تر به اندام ایده آل برسید، بازهم اشتباه کردید.

اولین چیزی که در انتخاب یک رژیم و اجرای آن مهم است، درست و اصولی بودن آن است. مهم این است که جسم تان دچار آسیب نشود. با توجه به این موضوع آیا دوست دارید رژیم غذایی مخصوص خود داشته باشید؟ آیا وزن زیادی دارید و تمایل دارید تا عید نوروز وزن کم کنید؟ با ما همراه شوید تا آسان ترین و ساده ترین راه را نشان تان بدهیم، بدون سختی و تحمل گرسنگی!

خطر نخوردن غذا جدی است!!!

اگر تمایل دارید که شما هم بدون تحمل گرسنگی و حذف غذا، به راحتی به وزنی که می خواهید برسید و لاغر شوید و در عین حال لذت خوردن غذاها را نیز از دست ندهید، بنابراین باید روشی که از آن پیروی می کنید و از آن نتیجه ای هم نگرفتید را کنار گذاشته و همان طور که گفتیم به اجرای رژیم غذایی معتبر و اصولی روی بیاورید. این روزها که در جامعه با توجه به تغییر خورد و خوراک ها و ورود مواد غذایی ناسالم به سفره ها، همگی با خطر چاقی مفرط روبرو هستیم، رژیم های ناسالم نیز راهی شدند که سلامت شما را به خطر بیاندازند.

لل

این فکر اشتباه همچنان ادامه دارد که اصولی ترین رژیم غذایی، یعنی همان برنامه ای که نتیجه ای عالی دارد، برپایه ی نخوردن تهیه می شود. این فکر اشتباه را همین حالا از ذهن خود بیرون کنید. رژیم لاغری در حقیقت به کارها و عادات سالم برای زندگی گفته می شود که شامل، خوردن میوه و سبزیجات، ورزش کردن، عدم استعمال دخانیات و نخوردن الکل را شامل می شود. شاید با پیروی از چنین رژیم هایی در ابتدا وزن کم کنید، احتمالا خوشحال هم می شوید. اما آیا مطمئن هستید، وزنی که از دست داده اید دوباره باز نمی گردد؟ احتمالا این طور نیست و در پایان دوره این نوع رژیم های غذایی غیراصولی، پس از مدتی با وزنی که از دست داده اید، رو به رو می شوید.

پیشنهاد ما مراجعه به پزشکان تغذیه حرفه ای و یا وبسایت های رسمی و معتبری هستند که با دریافت اطلاعات و مشخصات پزشکی و شخصی شما، رژیم مخصوص تهیه و در اختیارتان می گذارد. این را هرگز فراموش نکنید که همواره و برای انواع رژیم غذایی، اصول معین و مشخصی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد است. پس نیازی نیست با اجرای چنین رژیم لاغری که از اعتبار آن مطمئن نیز هستید، نگران بازگشت وزن تان باشید.

من و رژیم و لاغری بدون بازگشت وزن

معایب رژیم های لاغری غیر اصولی و ناسالم، به قدری است که حتی ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد. یک لحظه تصور کنید از چربی های دور شکم و پهلوهای تان به تنگ آمدید، به یک وب سایت یا یک متخصص تغذیه قلابی، مراجعه می کنید و یک برنامه غذایی دریافت می کنید؛ این دقیقا شروع یک اتفاق غیرقابل جبران است.

للل

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، شما باید برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام در سبک زندگی و عادت های غذایی تان تغییر ایجاد کنید. اما این یعنی چه؟ یعنی همان کمتر و متعادل خوردن، آن هم نه تنها هنگام خوردن غذاهایی با چربی بیشتر بلکه هنگام خوردن غذاهایی سالم نیز باید این موارد را رعایت کنید. رژیم های غذایی غیراصول که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. برای جلوگیری از چنین مشکلی در وب سایت من و رژیم ثبت نام کنید.

با ورود و ثبت نام در این وب سایت، اطلاعات دقیق خود را وارد کرده و به دنبال آن رژیم های غذایی مناسب خود را دریافت کرده و نسبت به تغییر وزن تان اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن تان دچار نوسان نشود و به دنبال آن همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.