۰ نفر

مهندس دهناد ، در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مشتریان وفادار

با بهبود خدمات رضایتمندی را افزایش می‌دهیم

۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶
کد خبر: 137626
با بهبود خدمات رضایتمندی را افزایش می‌دهیم

مهندس سید اسدالله دهناد ، در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مشتریان خوش حساب و وفادار استان قم ، با اشاره به کسب چند رتبۀ نخست کشوری در ارزیابی رگولاتوری ، گفت: به دست آوردن رتبه های اول کشوری در سنوات قبل، بیانگر این است که در عرصۀ ارتباطات و مخابرات، این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ، با ترسیم اهداف آیندۀ این شرکت ، افزود: با توجه به اهداف راهبردی که برای سال 95 تعریف کردیم، تلاش خواهیم کرد با نگرش مشتری مدارانه و حرکت به سوی مشتری مداری، با بهبود کیفیت خدمات، خصوصاً در حوزۀ دیتا و ارائه ی خدمات نسل جدید و تنوع سرویس ، سطح رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببریم. 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شرکت مخابرات ایران، وی سرمایه گذاری ها و زیرساخت های ارتباطی استان قم را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون ، بیش از 600  هزار شماره تلفن ثابت در استان ، ظرفیت سازی شده و تا امروز بالغ  بر 500  هزار شمارۀ آن به متقاضیان واگذار شده است و امروز هم امکان واگذاری حدود 100 هزار شماره جدید در سطح استان فراهم است.  

مهندس دهناد ، با بیان اینکه بیش از 150 هزار نفر از مشترکان تلفن ثابت به اینترنت پر سرعت متصل هستند ، گفت: امروز با افتخار اعلام می کنم با اجرای پروژۀ سافت سوئیچ و G PON و اجرای پروژۀ مترو اترنت و توسعۀ BTS های تلفن همراه ، تمامی نیازهای مخابراتی استان در حوزۀ تلفن ثابت ، همراه،  دیتا و اینترنت به نحو مطلوبی تأمین شده و خوشبختانه ثبت نام از متقاضیان در دفاتر به روز انجام می شود. 

وی با ابراز امیدواری برای قرار گرفتن شرکت مخابرات استان قم در بستر اقتصاد مقاومتی ، افزود: شرکت مخابرات در تعامل با مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند از همه ظرفیت های خود استفاده کند و بدون تردید این شرکت از شرکت هایی است که با طیف وسیعی از مردم در ارتباط است و همه مردم از خدمات مخابرات بهره مستقیم می برند.  

مهندس دهناد ، اساس و بقای شرکت مخابرات را بر اعتماد مردم استوار دانست و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرکت مخابرات در افق 1400 شرکتی پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال ، بر اساس سفارش مشتری در کلاس جهانی خواهد بود به همین منظور ما با مشتریان ویژه ای در تعامل هستیم که باید قدردان آنها باشیم و در این میان مشتریان خوش حساب و مشتریانی که با برنامه های شرکت مخابرات هماهنگ هستند در  این مراسم جوایزی به آنها اهدا خواهد شد و امیدوارم همچنان مشتریان خوش حساب و وفادار ما در مراحل بعدی نیز جزو برندگان باشند.   

گفتنی ست ، در انتهای این مراسم ، از کارکنان ، جانبازان و بازنشستگان شرکت مخابرات استان قم تجلیل شد و جوایز مشتریان خوش حساب و وفادار نیز ، به آنان اهدا شد .