۰ نفر

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی:

درباره تخصیص بنزین به اشخاص پیشنهادی به دولت داده نشده / سهمیه بنزین نوروز مشخص نیست

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبر: 702702
درباره تخصیص بنزین به اشخاص پیشنهادی به دولت داده نشده / سهمیه بنزین نوروز مشخص نیست

سالاری گفت: در خصوص تخصیص سهمیه جدید برای ایام نوروز فعلا تصمیم گیری نشده است. نوروز امسال با توجه به تقارن با ماه رمضان شاید ارقام مصرف متفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، جلیل سالاری، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رقم کنونی مصرف روزانه بنزین کشور را حدود ۱۰۳ تا ۱۰۴ لیتر است گفت: فعلا تحویل ۴۰ لیتر بنزین در هر سه ساعت در تهران و کلانشهرها مطرح نیست.

او در خصوص کارت سوخت‌ها عنوان کرد: تمرکز ما این است به تمام کسانی که دارای خودرو هستند، کارت سوخت تحویل دهیم و در این مورد، اقدامات خوبی در حوزه شخصی سازی انجام شده و تاکنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت تحویل داده شده است. 

سالاری در رابطه با عرضه بنزین در ماه‌های سرد سال بیان کرد: با مجاری عرضه و بخش حمل و نقل همکاری‌های لازم انجام شد و توانستیم سوخت‌رسانی در ایام زمستان را مدیریت کنیم و به موازات شرکت گاز توزیع سوخت مایع نیز انجام شد.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در خصوص بنزین نوروزی گفت: در خصوص تخصیص سهمیه جدید برای ایام نوروز فعلا تصمیم گیری نشده است.

سالاری ادامه داد: در بخش جایگاه‌ها نیز شرکتهای پشتیبان هماهنگی لازم را انجام داده اند که در بخش تعمیرات کارتخوان ها دچار مشکل نشوند و مردم براحتی بتوانندسوختگیری کنند.

وی در رابطه با میزان مصرف بنزین در ایام نوروز عنوان کرد: امسال با توجه به تقارن با ماه رمضان شاید ارقام مصرف متفاوت باشد

معاون وزیر نفت درباره تخصیص بنزین به اشخاص به جای خودرو نیز گفت: این پیشنهاد را کمیسیون تلفیق مجلس داده بعد از آن در صحن علنی مطرح خواهد شد و نهایتا در قانون بودجه تعیین تکلیف می‌شود ولی فعلا پیشنهادی در این زمینه به دولت داده نشده است.