۰ نفر

رکورد تولید روزانه محصولات موتوری و صنعتی در ایرانول شکست

۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶
کد خبر: 694433
رکورد تولید روزانه محصولات موتوری و صنعتی در ایرانول شکست

شرکت نفت ایرانول با تولید روزانه 915000 لیتر انواع روانکار موتوری و صنعتی، توانست بالاترین میزان تولید روزانه محصولات نهایی در ۵ سال‌ اخیر را به ثبت برساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیرعامل این شرکت گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین  به نام "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" شده است با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و افزایش شیفت کاری به 3 نوبت در پالایشگاه روغن سازی تهران، میزان تولید روزانه روغن‌های موتوری و صنعتی از مرز 915000 لیتر عبور کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: با افزایش شیفت‌های کاری در پالایشگاه علاوه بر شکستن رکورد میزان تولید در سالهای اخیر، موفق به ارتقا سهم بازار ایرانول از فروش انواع روغن موتوری شده‌ایم.

محمد حسینی با اشاره به جایگاه شرکت نفت ایرانول در صنعت روانکار کشور عنوان کرد: با وجود تمام موانع پیش‌رو ، توسعه همه جانبه را سرلوحه برنامه های خود قرار دادیم و کارکنان ایرانول توانستند رکورد تولید روزانه محصولات نهایی را جابجا کنند.

وی ضمن تاکید بر حفظ منافع ذینفعان بویژه سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت افزود: صیانت و ایجاد ارزش افزوده برای سرمایه سهامداران و بهره برداری بهینه از ظرفیت های شرکت را وظیفه خود میدانیم. همچنین تامین نیاز بازار داخلی الویت اساسی ایرانول است و البته در کنار آن از موضوع صادرات و تامین بخشی از نیاز ارزی کشور نیز غافل نشده ایم و با صادرات محصولات ایرانول به بازارهای جهانی توانستیم سهم قابل توجهی در ارزآوری برای کشور داشته باشیم.