۰ نفر

علی بهادری جهرمی خبر داد:

۲.۵ برابر شدن درآمدهای نفتی در مقایسه با ابتدای دولت سیزدهم

۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبر: 686227
 ۲.۵ برابر شدن درآمدهای نفتی در مقایسه  با ابتدای دولت سیزدهم

سخنگوی دولت گفت: با برقراری دیپلماسی متوازن، درآمدهای حاصل از فروش نفت در مقایسه با ابتدای دولت، حدود ۲.۵ برابر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت عقب‌ماندگی در دهه ۹۰ را نگاه به خارج و بی‌اعتمادی به توانمندی‌های داخلی دانست و اظهار کرد: جهش ما در طول ۴۴ سال همیشه متوازن نبوده و گاهی اوقات بالا و پایین‌هایی داشته‌ایم، اما در مجموع مسیر کشور رو به رشد بوده است.

وی افزود: در طول یک سال و سه ماه اخیر و با شروع به‌کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده، زیرا دوباره به توان داخلی تکیه کرده‌ایم. برای نمونه از ابتدای آغاز به‌کار دولت جدید، حدود ۲ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل در سطح کشور احیا شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به در اولویت بودن ارتباط با همسایگان در سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: با دیپلماسی همسایگی، حجم تجارت خارجی ما به‌شدت افزایش یافت و برخی از گره‌ها باز شد، با برقراری دیپلماسی متوازن، درآمدهای حاصل از فروش نفت ما در مقایسه با ابتدای دولت، حدود ۲.۵ برابر شده و این درحالی است که دشمنان وعده تحریم فلج‌کننده ایران را می‌دادند.