۰ نفر

حقوق مدیرعامل شرکت ملی نفت هم جنجالی شد

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۲۲
کد خبر: 600846
حقوق مدیرعامل شرکت ملی نفت هم جنجالی شد

شرکت ملی نفت ایران به دنبال انتشار اخبار پیرامون دریافت حقوق مضاعف توسط مدیرعامل این شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ملی نفت ایران اتهامات و شایعه‌ها مبنی بر تخلف مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در زمان حضور در ستاد اجرایی فرمان امام را تکذیب و اعلام کرد اسناد منتشره جزو مکاتبات عادی طی روال متعارف ماموریت کارمندان به نهاد‌های خارج از صنعت نفت بوده و تخلفی مبنی بر دریافت حقوق مضاعف از دو صندوق و یا اضافه پرداختی صورت نگرفته است.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: ماموریت کارکنان وزارت نفت طبق قوانین و مقررات به خارج از صنعت نفت امکان پذیر است و خجسته مهر نیز  در دولت قبل و بنا به دعوت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با اخذ مجوز‌های لازم به نهاد مزبور مامور شد.

در روال معمول حسابداری حقوق و دستمزد بین وزارت نفت و نهاد‌های مختلف، حقوق و مزایای افراد مأمور بر اساس حکم کارگزینی و با لحاظ کسورات قانونی و سهم صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت توسط دستگاه مبدأ پرداخت و اعلامیه پرداخت مربوطه برای دستگاه مقصد ارسال می‌شود. با توجه به محل خدمت فرد مامور، دستگاه مقصد به صورت تجمعی شش ماهه یا یکساله صورتحساب حقوق و مزایای پرداخت شده را به حساب‌های وزارت نفت واریز می‌کند.