۰ نفر

تعرض مجدد به تاسیسات خط انتقال آب به یزد

۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبر: 584449
تعرض مجدد به تاسیسات خط انتقال آب به یزد

به دنبال تعرض مجدد به تاسیسات خط اول انتقال آب یزد، جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس گزارشات واصله و بررسی‌های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه‌های 327 و 330 با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به وجود آورده است. با توجه به تعرض صورت گرفته و خساراتی که به دنبال آن به این تاسیسات وارد شده، آب انتقالی به استان یزد در حال حاضر قطع است.

هم اکنون اکیپ‌های امدادی در حال اصلاح حوضچه‌ها هستند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن جریان آب انتقالی به استان یزد را وصل کنند.

پیش از این جوادیان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد اعلام کرده بود که آب انتقالی به استان یزد به صورت کامل در مصارف شرب مورد استفاده قرار می‌گیرد و حجم آن به حدی است که حتی نیاز شرب یزد را هم به صورت کامل تامین نمی‌کند.

همچنین روابط عمومی آبفا یزد در اطلاعیه اعلام کرده که نیروهای امدادی شرکت آب منطقه‌ای از دیشب در حال تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند و تمام تلاش نیروهای امدادی که از دیشب مشغول تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند، این است که تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب برقرار گردد.

میزان تخریب نسبتا زیاد است و اکیپ‌های امدادی به محض اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند و ‌فعالیت خود را جهت انجام تعمیرات آغاز کردند.

اکیپ‌های امدادی تمام تلاش خود را جهت دقت و سرعت عمل در انجام تعمیرات انجام می‌دهند و امیدواریم تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب انتقالی دوباره برقرار شود.