۰ نفر

معاون استاندار تهران خبر داد؛

هشدار قطع برق به ۲۲۲دستگاه دولتی در تهران

۸ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبر: 549249
هشدار قطع برق به ۲۲۲دستگاه دولتی در تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه در استان تهران ساعت حضور کارکنان تا آخر مردادماه ازساعت۷ تا ۱۳ است از هشدار قطع برق به ۲۲۲دستگاه دولتی در تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا در تشریح روند فعالیت ادارات با توجه به شرایط قرمز کرونایی در تهران گفت: فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکاری و فعالیت‌های ادارات با کارهای ضروری، به صورت ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود. در حقیقت با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکاری می‌باشد.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

پاشا ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به تاکیدات استاندار تهران و مصوبه شورای اداری استان مبنی بر صرفه جویی مصرف برق به ویژه در دستگاه های دولتی و ادارات اشاره کرد و افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف برق در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به جهت جلوگیری از قطع برق مصارف خانگی ضروری است.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای صحیح صرفه جویی، به صورت متناوب بازدید و نظارت از دستگاه ها به عمل می آید که بر این اساس به ۲۲۲ دستگاه دولتی که الزامات الگوی مصرف برق را رعایت نمی کردند، اخطار قطع برق داده شده که در صورت عدم رعایت ، برق این دستگاه ها قطع خواهد شد. دستگاه های مزبور مکلف به صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف برق و یا استفاده از ژنراتور جهت تامین برق مورد نیاز خود شدند تا خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.