۰ نفر

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا خبر داد؛

تشکیل کار گروهی برای اجرای طرح‌ های مهم آبفا

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱
کد خبر: 548384
تشکیل کار گروهی برای اجرای طرح‌ های مهم آبفا

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: کارگروه ویژه‌ای برای تعیین اولویت‌ها و اجرای طرح‌های مهم آب و فاضلاب در استان خوزستان تشکیل می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، حمیدرضا جانباز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که با حضور مدیران آبفای استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف از اقدامات آبفا افزود: در کنار حجم مشکلات ناشی از تنش آبی و بحران‌های دیگر در استان خوزستان می‌بایست خدمات و تلاش‌های صورت گرفته و در حال انجام پرسنل آبفای خوزستان نیز با نگاه منصفانه دیده شود و در عین حال مطالبات مردم نیز با تلاش جهادی پاسخ داده شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر ضرورت کاهش بحران‌های ناشی از کمبود آب و کاهش کیفی آن، در خصوص افزایش شوری آب در شرایط پر تنش افزود: توسعه تأسیسات آب شیرین‌کن در شهرهای جنوبی استان خوزستان باید در اولویت شرکت آبفای خوزستان قرار گیرد.

جانباز توانمندی فنی و مهندسی و دانش تخصصی مجموعه آبفای خوزستان را بسیار بالا دانست و گفت: با حفظ و ارتقای انسجام سازمانی و افزایش بهره‌وری در اجرای طرح‌ها می‌توان مشکلات صنعت آب و فاضلاب خوزستان را با تکیه بر توان و دانش پرسنل آبفای استان به حداقل رساند و رضایتمندی مردم را افزایش داد.