۰ نفر

رییس کانون انجمن جایگاه داران سوخت مطرح کرد؛

تاثیر اجرای طرح محدودیت کرونا بر مصرف بنزین

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹
کد خبر: 484134
تاثیر اجرای طرح محدودیت کرونا بر مصرف بنزین

همایون صالحی گفت:با آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت، با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجرای طرح محدویت‌های کرونایی گفت: مصرف بنزین در کشور کاهش پیدا کرده است و به عدد ۶۸ میلیون لیتر در روز رسیده است.

او ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین  به ۷۰ میلیون لیتر در روز رسید که نشان می‌دهد مصرف این سوخت ۲۰ درصد کمتر شده، این در حالی است که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و میزان فوتی‌ها مراجعه به جایگاه‌های سوختگیری کمتر شده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت  اضافه کرد:مصرف سوخت در روز گذشته به ۷۰ میلیون لیتر رسید و این رقم صبح امروز به عدد ۶۸ میلیون لیتر رسیده است.

الحی بیان کرد:در مهرماه مصرف سوخت در کشور به ۸۰ میلیون لیتر کاهش یافته است که در مقایسه با مهر سال ۹۸  کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: باتوجه به آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد و اگر روند محدودیت‌ها ادامه پیدا کند این رقم به ۲۰ درصد کاهش هم خواهد رسید.