۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نارضایتی از کارکنان به بازنشستگان نفت هم رسید/ منابع انسانی باز هم قول داد

۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴
کد خبر: 465488
نارضایتی از کارکنان به بازنشستگان نفت هم رسید/ منابع انسانی باز هم قول داد

درحالی در ماه‌های اخیر نارضایتی در میان کارکنان قراردادی و رسمی وزارت نفت بالا گرفته که اکنون این نارضایتی به میان بازنشستگان این وزارتخانه نیز تسری یافته است.

اقتصادآنلاین - محمد عبدی؛ روز گذشته تصاویری از تجمع اعتراضی جمعی از بازنشستگان وزارت نفت در مقابل این وزارتخانه منتشر شد که حاکی از حضور بازنشستگانی بود که نسبت به وضعیت معیشتی خود معترض بودند.

همچنین دلیل دیگر این تجمع،  اعتراض به روند تصویب شیوه نامه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، حضور وزیر اقتصاد و کار در این صندوق به عنوان اعضای غیرنفتی صندوق بود.

این درحالی است که شنیده می‌شود  بخشی از کارکنان رسمی نیز روز گذشته فراخوانی جهت تجمع اعتراضی داشتند که گویا به زمان دیگری موکول شد.

در ماه‌های اخیر این قبیل اعتراضات از سوی کارکنان رسمی و قراردادی وزارت نفت به اشکال مختلف دیده شده که همگی دال بر عدم رسیدگی به مشکلات آنها دارد.

در دو سال گذشته نارضایتی بدنه و کارکنان وزارت نفت به تصمیمات و قوانین و بخشنامه‌های حقوقی این وزارت خانه به اوج خود رسیده و نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس دهم و یازدهم نیز بارها تاکید بر ورود به این مشکلات کارکنان وزارت نفت نموده‌اند اما همچنان وجود مشکلات عدیده از جمله نابرابری و اختلاف حقوق و شیوه قراردادهای کارکنان مدت موقت این وزارت‌خانه هستیم.

با اینکه روز گذشته فرزین مینو معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی قول بررسی و مساعدت لازم را به معترضین داده است اما روند رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی در وزارت نفت در ماه‌های اخیر بسیار کند بوده و چندان جای امیدواری نیست.