۰ نفر

شریعتی در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی:

کمیته‌های تخصصی کمیسیون، جلسه آتی مشخص خواهد شد

۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
کد خبر: 448221
کمیته‌های تخصصی کمیسیون، جلسه آتی مشخص خواهد شد

سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌های تخصصی کمیسیون متبوعش در جلسه آتی خبر داد و گفت: در این جلسه رئیس کمیسیون انرژی گزارشی از جلسه روئسای کمیسیون‌ها با رئیس مجلس ارائه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز(سه‌شنبه 3 تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه پس از استماع پیشنهادات اعضاء درباره اصلاح مواد مربوط به این کمیسیون در آیین‌نامه داخلی مجلس، مقرر شد؛ با دسته‌بندی پیشنهادات در جلسه آینده، مواد قابل تغییر به هیات رئیسه مجلس تقدیم شود.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در ادامه رئیس کمیسیون انرژی گزارشی از جلسه روئسای کمیسیون‌ها با دکتر قالیباف؛ رئیس مجلس ارائه کرد.

به گفته وی یکی از موارد مهم مطرح شده در جلسه روئسای کمیسیون‌ها با رئیس مجلس "تصمیم‌گیری در سطوح عالی درخصوص موضوعات مرتبط با کمیسیون انرژی با اعمال‌نظر اعضاء کمیسیون"، بوده است.  

سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین در جریان تعیین کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی، اعضاء اولویت‌های خود را برای عضویت در هر یک از کمیته‌ها با توجه به تخصص و علاقه اعلام کرده و نهایتا کمیته‌ها و روئسای آن‌ها طی جلسه آینده مشخص خواهد شد. این کمیته ها عبارتند از: "حقوقی و قراردادها"، "هسته‌ای و تجدیدپذیر"، "گاز و پتروشیمی"، "نفت و فرآورده" و "نیرو".

شریعتی نیاسر خبر داد: جلسه آتی کمیسیون انرژی یکشنبه 15 تیرماه برگزار می‌شود.