۰ نفر

فرقی میان نماینده مجلس، امام جمعه و وزیر در مبارزه با فساد نباشد

۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱
کد خبر: 367971
فرقی میان نماینده مجلس، امام جمعه و وزیر در مبارزه با فساد نباشد

نماینده بیرجند در مجلس می‌گوید: آب منزل وزیر نیرو تنها یک ساعت قطع شود تا شاید کمی از درد مردم را درک کند و انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی برای مسئولان اهمیت پیدا کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سیدمحمدباقر عبادی در نشست علنی امروز(یکشنبه 30 تیرماه) در نطق میان دستور خود با تشکر از سپاه پاسداران که با شجاعت و قاطعیت کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کرد تا دزدان دریایی انگلیس بدانند دوران زورگویی، غرور و نخوت به پایان رسیده است، گفت: انگلیسی‌ها و غربی‌ها بدانند ایران امروز، ایران دوران رضاخان و فرزندش نیست که هر لحظه بتوانند آن را اشغال کنند و هر وقت که خواستند شخص اول مملکت را با ذلت از کشور بیرون کنند و هرکس را که می‌خواهند جایگزین کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا تنها در خواب می‌تواند پهن‌‌باندهای ایران را سرنگون و در بیداری به آن افتخار کند!

نماینده بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به فضل‌الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، امروز ایران اسلامی چنان اقتداری بدست آورده است که رئیس‌جمهور آمریکا تنها در خواب می‌تواند پهن‌‌باندهای ما را سرنگون و در بیداری به آن افتخار کند!

آمریکا و اروپا در پشت‌پرده شعارهای حقوق‌بشر و دمکراسی به‌دنبال غارت‌گری مدرن هستند

وی با بیان اینکه امروز رذالت آمریکا و اروپا بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است چراکه آن‌ها در پشت‌پرده شعارهای حقوق‌بشر و دمکراسی به‌دنبال غارت‌گری مدرن هستند، افزود: آن‌ها نه تنها نماد تمدن بشری نیستند بلکه در  غارت‌گری و رذالت روی اعراب جاهلیت را سفید کردند.

عبادی ادامه داد: غرب علم را برای غارت‌گری و حقوق‌بشر را برای جنایت بر بشریت و دمکراسی را برای حاکمیت ثروتمندان بر مردم می‌خواهد، جای تاسف دارد که در سایه عملکرد نامطلوب برخی کارگزاران و کوتاهی دستگاه‌های فرهنگی برای برخی از افراد هنوز این غارتگران و جنایتگران بین‌المللی به‌عنوان الگوی فردی، اجتماعی و سیاسی قلمداد می‌شوند.

صداوسیما در ترسیم آثار شوم برهنگی فرهنگی مشهود است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ازجمله توطئه‌های غرب را تهاجم فرهنگی دانست که خود را در غالب ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی نشان داده است، اضافه کرد: این تهاجم نظام خانواده ایرانی را هدف قرار داده، البته کم‌کاری صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی در ترسیم آثار شوم برهنگی فرهنگی مشهود است.

عبادی با طرح این سوال مبنی بر اینکه آیا بی‌حجابی و عدم رعایت دستورات اسلام جزء انهدام نظام خانواده، طلاق و قتل چیز دیگری به همراه دارد؟، بیان کرد: در ترسیم این مسائل واقعی موفق نبودیم درحالی که کافی بود از پرونده‌های خانواده موجود در دادگاه‌ها چندین فیلم ساخته می‌شد تا امروز کسی نسبت به اهمیت حجاب شک نداشت و کسی نسبت به خطر ولنگاری غفلت نورزد.

در مبارزه با فساد فرقی میان نماینده مجلس، امام جمعه، وزیر امیر، سردار، چپ و راست وجود نداشته باشد

این نماینده مچلس مطرح کرد: از آیت‌الله رئیسی و قوه‌قضاییه نسبت به شروع خوب نسبت به مبارزه با فسادهای اقتصادی کمال تشکر را دارم و امیدوارم در برخورد با مفسدین ملاحظه هیچ شخصی را نداشته باشند و در مبارزه با فساد فرقی میان نماینده مجلس، امام جمعه، وزیر امیر، سردار، چپ و راست وجود نداشته باشد و از همه حسابرسی شود.

مردم باید چقدر سختی و رنج تحمل کنند؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین از دولت خواست نسبت به کنترل قیمت کالاها اهتمام کند، اظهارکرد: قیمت‌های افسارگسیخته و متفاوت مردم و به‌ویژه اقشار کم‌درآمد را رنجور کرده است، این مردم باید چقدر سختی و رنج تحمل کنند؟، در حالی که دولت و مجلس در این زمینه به وظایف خود به طورکامل عمل نکرده‌اند.

آب منزل وزیر نیرو تنها یک ساعت قطع شود تا شاید کمی از درد مردم را درک کند

عبادی خطاب به رئیس‌جمهور با بیان اینکه همان‌طور که وعده داده بودید برای حل مشکلات مردم از کلید مبارک استفاده کنید شاید موثر افتد، گفت:  بسیاری از روستایان در استان خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه بیرجند در این هوای گرم حتی آب آشامیدنی ندارند، برخی از روستا در کل شبانه‌روز تنها یک ساعت آب دارند، لذا رئیس‌جمهور باید دستور دهد آب منزل وزیر نیرو تنها یک ساعت در 24 ساعت قطع شود تا شاید کمی از درد مردم را درک کند و انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی برای مسئولان اهمیت پیدا کند.  

بسیاری از روستایان در استان خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه بیرجند در این هوای گرم حتی آب آشامیدنی ندارند لذا باید رئیس‌جمهور دستور دهد آب منزل وزیر نیرو تنها یک ساعت در 24 ساعت قطع شود تا شاید کمی از درد مردم را درک کند و انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی برای مسئولان اهمیت پیدا کند

نماینده بیرجند و درمیان در مجلس همچنین از وزیر راه و شهرسازی و رئیس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به‌دلیل فراهم کردن مناقصه عملیات اجرایی راه‌آهن استان خراسان قدردانی کرد.