۰ نفر

در پی بارندگی‌های شدید روز گذشته؛

خسارت سیل به پل دختر و معمولان/ دیوارهای ساحلی، عامل جاری شدن سیل

۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰
کد خبر: 332876
خسارت سیل به پل دختر و معمولان/ دیوارهای ساحلی، عامل جاری شدن سیل

در پی جاری شدن سیلاب در پل دختر و معمولان، راه‌ها و پل‌های اصلی، مزارع، باغات، راه‌های روستایی و عشایری خسارت وارد شد و خانه‌هایی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند با خسارات جدی مواجه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بارندگی های چند روز اخیر، خسارت هایی را به شهرهای پل دختر و معمولان در استان لرستان وارد کرده است. حمیدرضا کاظمی نماینده پل دختر در گفت و گو با خانه ملت، میانگین بارندگی در این شهر بیش از 120 میلی متر بوده است. هرچند هشدار وقوع سیلاب از سوی هواشناسی اعلام شده بود، اما سیل جاری شده خساراتی را در پی داشت.

در پی جاری شدن سیلاب به راه‌ها و پل‌های اصلی این منطقه، مزارع، باغات، راه‌های روستایی و عشایری خسارت وارد شد و خانه‌هایی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند با خسارات جدی مواجه شدند.

به گفته کاظمی، در پی بارش باران، آب در این مناطق قطع شده است و راه های اصلی با مشکلاتی مواجه شدند.

وی با اشاره به خرابی دیواره های ساحلی در معمولان گفت مشکل اصلی مربوط به دیواره‌های اصلی ساحلی معمولان، پلدختر و روستاهای حاشیه رودخانه کشکان است که باعث جاری شدن سیلاب و بروز خساراتی به ابنیه و باغات مردم در این مناطق شده است. مردم این شهرها در چادرهای هلال احمر اسکان موقت داده شده اند.

گفتن است بر اثر بارندگی های شدید روز گذشتهف راه ارتباطی روستای های دمرود افرینه، کلات زیودار، آمیران کوشکی، چم شهران، پران پرویز، تیمورآباد، باغ گل گل علیا، سفلی، گل گل قهرمانی، کلک بیشه های وسطی، مولایی، حسین آباد، اسد، قیصور، صادق و دم ژلاب شهرستان پلدختر قطع شده بود.