۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

راه دور زدن تحریم‌ها بسیار است/ دو برابر شدن ذخائر نفتی ایران بعد از انقلاب

۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۲۹
کد خبر: 331341
راه دور زدن تحریم‌ها بسیار است/ دو برابر شدن ذخائر نفتی ایران بعد از انقلاب

رییس جمهور امروز گفت راه برای خنثی کردن تحریم ها بسیار است و همه تلاش می‌کنیم تا به نتایج مطلوبی برسیم. او همچنین اشاره کرد ذخائر نفت ایران نسبت به قبل ازا نقلاب دوبرابر شده است که این مایه فخر ملت ایران است.

اقتصادآنلاین-عبدالله محمدی؛ روحانی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت با تاکید بر اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌ها ظالمانه ما و مردم  ایران را به زحمت می‌اندازند گفت: به خواست خدا دشمان اهدافی که از اعمال تحریم ها داشتند محقق نشد و فقط ما و مردم را به زحمت انداخته اند. وی با بیان اینکه تحریم‌ها بیشتر در حوزه نفت و فروش آن و همچنین معاملات بانکی است گفت: خداروشکر آن‌ها به هیچکدام از اهدافشان نرسیده اند.

رییس جمهور اشاره کرد خوشبختانه ما راه‌های بسیاری برای فروش نفت پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و تمامی دنیا می‌دانند این تحریم‌ها ظالمانه و فقط علیه ملت ایران است.

روحانی گفت: ما خوشحالیم که در طول 40 سال پس از گذشت انقلاب دخائر نفت کشور نسبت به اول انقلاب دو برابر شده و ذخائر میعانات نفتی ما بسیاربالا است.

رئیس جمهور افزود: وزیر نفت امروز یک خبرخوشحال کننده مبنی کشف چاه نفتی در آبادان داد و این مایه افتخار است.

وی اشاره کرد: بااطمینان می‌گویم همه کشور و مخصوصا وزارت نفت تلاش می‌کنند با وظایف خود عمل کرده و در تولید میعانات به نتایج خوبی برسیم. ما همچنین مسیرها بسیاری را در نظر داریم.