۰ نفر

بزرکترین نیروگاه خورشیدی کشور در اراک راه‌اندازی می‌شود

۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳
کد خبر: 146510
بزرکترین نیروگاه خورشیدی کشور در اراک راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت:راه‌اندازی بزرکترین نیروگاه خورشیدی کشور در اراک از جمله مواردی است که در تحقق اهداف توسعه اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی می‌تواند تاثیرگذار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ذاکرنیوز، محمد الله‌داد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی که پیرامون مسائل محیط زیست و موضوعات اجتماعی بود و با حضور جمعی از تشکل‌های مردمی برگزار شد با اشاره به پرداخت غیرحضوری قبوض برق اظهار داشت: افزایش پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان مرکزی مشهود است و طبق آمار پرداخت غیرحضوری قبوض نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این افزایش از جمله اقدامات توزیع برق استان مرکزی به‌ عنوان یک صنعت سبز است که سبب کاهش اثرات منفی روی محیط زیست شده  چرا که تردد درون‌شهری و به‌دنبال آن آلودگی هوا و مصرف سوخت‌های فسیلی را کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی تصریح کرد: خدمات‌رسانی این سیستم به‌صورت شبانه‌روزی از دیگر مزایای پرداخت قبوض به روش غیرحضوری بوده و توسعه خدمات غیرحضوری در برنامه کاری این شرکت بوده تا بتوانیم اثرگذاری بهتری داشته باشیم.

الله‌داد بیان کرد: اعلام کارکرد کنتور، ثبت و درخواست تلفنی خرید انشعاب و خدمات پس از فروش، اطلاع از بدهی و پرداخت هزینه انرژی مصرفی از جمله خدمات غیرحضوری است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

وی ادامه داد: به‌ منظور پرداخت غیرحضوری قبوض برق از روش‌های مختلف از جمله وب‌سایت این شرکت، دستگاه‌های خودپرداز و همین طور سامانه جدید پرداخت الکترونیکی از طریق تلفن‌های 1521 و 121 در راستای رضایتمندی مشترکان زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی عنوان کرد: از دیگر اقدامات این شرکت می‌توان به راه‌اندازی خدمات فوریت‌های برق، سامانه ارسال پیام صوتی برای اطلاع مشترکان از قطع برقشان، اطلاع‌رسانی به مشترکان بدهکار، سامانه نظارت پیامکی 10001000121 و برگزاری جلسات شرکت به‌ شکل ویدیو کنفرانس اشاره کرد.

الله‌داد افزود: از مشترکان تقاضا داریم که نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام کرده تا بتوانیم با ارتقا خدمات، برق پایداری را تولید کرده و در راستای خدمات‌رسانی به مشترکان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بزرکترین نیروگاه خورشیدی کشور در اراک از جمله مواردی است که در تحقق اهداف توسعه اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی می‌تواند تاثیرگذار است که گسترش این انرژی‌های تجدیدپذیر اساس رسیدن به توسعه پایدار در کشورهای مختلف است.