۰ نفر

بازداشت دو مامور قلابی در کرج

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۴۰
کد خبر: 607414
بازداشت دو مامور قلابی در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۱۸ شاهین ویلا در حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی آردی مشکوک و ضمن دستگیری دو سارق مامورنما، در بازرسی از خودرو آنها تعدادی البسه و تجهیزات نظامی قلابی کشف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور روز شنبه ۱۶ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری ۱۸ شاهین ویلا در حین گشت زنی در سطح حوزه به سرنشینان یک دستگاه خودروی آردی مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهمان محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با هوشیاری ماموران هر دو سرنشین خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در بازرسی ماموران از خودرو متهمان مقداری مواد مخدر، سلاح سرد و البسه و تجهیزات نظامی قلابی کشف شد، اظهار کرد: با استعلام سوابق متهمان مشخص شد که از افراد باسابقه در زمینه فروش مواد مخدر و سرقت هستند.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که با پوشش مامور قصد اخاذی از آن ها دارند، ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی از طریق شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس را در جریان بگذارند.