۰ نفر

درمانگاه فرهنگیان کرج توسعه یافت

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 558187
درمانگاه فرهنگیان کرج توسعه یافت

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: درمانگاه بزرگ فرهنگیان کرج که در کشورکم نظیر است در پنج طبقه با پنج هزار مترمربع مساحت توسعه یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، سالار قاسمی اظهارداشت: این مرکز بزرگ درمانی اکنون دارای مرکز جراحی محدود ودی کلینیک، پاراکلینیک، اتاق بستری، اتاق بستری vip، ایستگاه پرستاری، داروخانه، و اورژانس است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این درمانگاه تا کنون نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و ارزش سرمایه ای این مرکز درمانی در حال حاضر به بیش از ۷۰ میلیاردتومان می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز  بیان داشت: ساخت چنین مرکزی در شرایطی که مشکلات و محدودیت های اعتباری و بودجه ای زیادی وجود دارد نشان از عزم راسخ در آموزش و پرورش استان برای توجه به شأن و منزلت فرهنگیان استان دارد .

قاسمی یادآورشد: مطالعات پروژه از سال ۹۲ آغاز در ابتدا قرار بود پروژه در سه طبقه انجام شود که با بررسی های بیشتر نقشه های معماری سازه و تاسیسات در پنج  طبقه با سه هزار و۲۶۰ متر مربع در سال ۹۴ توسط مشاور تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه فرهنگیان در هفت فاز احداث و تکمیل شده است،اضافه کرد: این پروژه مهم تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات درمانگاه های فرهنگیان استان البرز به ویژه در کرج که دارای بافت جمعیتی بیشتری است، رضایت مراجعان را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: توسعه دامنه خدمات در درمانگاه فرهنگیان زمینه ساز ارائه خدمات  بیشتر به مردم به ویژه فرهنگیان می‌شود.

قاسمی تاکید کرد: این حمایت توسعه‌ای درآمدزایی و پایداری درمانگاه‌های فرهنگیان را در پی دارد.

استان البرز ۳۳ هزار فرهنگی دارد.