۰ نفر

روز شنبه؛

البرز برفی می‌شود

۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹
کد خبر: 503663
البرز برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: آسمان البرز ابری روز شنبه همراه با مه رقیق، رگبار باران و برف و رعد و برق خواهد بود.

بهارونداحمدی  با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از آن است که از امروز تا صبح یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان شاهد رگبار و رعد و برق و تگرگ، وزش باد و در ارتفاعات کولاک برف خواهیم بود.

وی بیان کرد: با توجه به این شرایط آب‌گرفتگی معابر شهری و بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و نیز سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه رقیق بوده و در عصر شاهد رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات کولاک برف خواهیم بود و هوا نیز سالم خواهد شد، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز ابری همراه با مه رقیق، رگبار باران و برف و رعد و برق و در ارتفاعات کولاک برف است و هوا نیز سالم خواهد بود.

بهارونداحمدی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۵ متر بر ثانیه است.