۰ نفر

مبلغ سود سهام عدالت اعلام شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵
کد خبر: 416141
مبلغ سود سهام عدالت اعلام شد

رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد میزان سود سهام عدالت اعلام کرد: برای کسانی که یک میلیون تومان سهم دارند میزان سود ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا صالح گفت: میزان سود سهام عدالت کمی بیش از ۲۰۰ هزار تومان برای افرادی که یک میلیون سهم دارند، تعیین شده است. در این راستا میزان سود افرادی که سهم‌های کوچک‌تری دارند به تناسب کوچک می‌شود. البته میزان سود برای سهم‌های یک میلیون تومانی تقریبا ۲۰۳ یا ۲۰۴ هزار تومان است.

وی به این سوال که میزان دقیق سود چه زمانی مشخص خواهد شد؟ پاسخ داد: میزان دقیق آن سوم اسفند مشخص می‌شود، زیرا هنوز باید مقدار دیگری سود دریافت کنیم. البته چک‌ها را دریافت کرده‌ایم اما باید به پول تبدیل شود و احتمالا اواخر هفته آینده مشخص و سود از سوم اسفند به حساب‌ها واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیش از این اعلام کرده بود که میزان سود سهام عدالت تا ۲۲ بهمن مشخص و واریز از سوم اسفند  آغاز می‌شود .

در سال ۱۳۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شده است و در سال ۱۳۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است.

بر این اساس پیش‌بینی شده بود این رقم برای امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد. شمار مشمولان این سهام بالغ بر ۴۹ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر هستند که البته رقم سهام آنها متفاوت است که بسته به ارزش سهام هر فرد، این مشمولان سود دریافت  خواهند کرد .