۰ نفر

معاون اول قوه قضاییه:

امروز عده‌ای خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند

۳ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۴۷
کد خبر: 355319
امروز عده‌ای خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد که امروز عده‌ای خواسته یا ناخواسته با فشار بر مردم در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، معیشت و ایجاد ناامیدی در زمین دشمن بازی می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: امروز عده‌ای خواسته یا ناخواسته با فشار بر مردم در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، معیشت و ایجاد ناامیدی در زمین دشمن بازی می‌کنند؛ این افراد با احتکار اجناس، تقلب، توزیع دیرهنگام و گرفتن ارز دولتی و واردات نکردن کالا، چوب لای اقتصاد کشور می‌گذارند.

وی افزود: ما نباید در مقابل این افراد در حالت انفعال قرار گیریم؛ زیرا اگر ما عقب نشینی کنیم آنها لحظه به لحظه جلوتر می آیند.

معاون اول قوه قضاییه همچنین بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد و گفت: برخی از هنجارشکنان به صراحت قانون‌شکنی می‌کنند و به تهدید و استهزاء پلیس و آمران به معروف می‌پردازند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دستگاه قضایی طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌هاست، گفت: مشورت کردن یکی از راه‌هایی است که می‌تواند روند رسیدگی را کوتاه‌تر کند؛ زیرا بسیاری از موارد چند وجهی بوده و نیازمند مشورت با دیگران است.

بر اساس این گزارش،‌ استاندار اصفهان نیز گفت: آمادگی و همراهی خود را با دستگاه قضایی اعلام می‌کنم تا در جهت خدمت به مردم و مشکلاتی که مردم با آن هم‌نوا هستند گام برداریم.

عباس رضایی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل عمده‌ای در استان وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی وضعیت زندان اصفهان بوده که در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با اشاره به بازدید هفته گذشته خود از زندان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه وضعیت این زندان مناسب نیست، به همین دلیل معاونت عمرانی استانداری در جهت استانداردسازی این زندان با رعایت ضوابط و مقررات برنامه ریزی کرده است.

رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان اصفهان هماهنگی و همزبانی بین سطوح مختلف مدیریت به برکت حضور علما از جمله آیت الله مظاهری، آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله ناصری وجود دارد و همچنین ارتباط و تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.