۰ نفر

اختصاص۲۳۰میلیارد تومان به «بیمه زنان سرپرست خانوار» در بودجه۹۷

۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
کد خبر: 293448
اختصاص۲۳۰میلیارد تومان به «بیمه زنان سرپرست خانوار» در بودجه۹۷

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به عملی کردن طرح بیمه زنان سرپرست خانوار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، معصومه ابتکار بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از واحد تولید صنایع دستی زنان روستای در بخش عنبران شهرستان نمین افزود: برای عملی شدن این طرح دولت بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه زنان سرپرست خانوار در راستای توسعه حنایت های دولتی از این قشر است، ادامه داد: حمایت‌های دولت از زنان سرپرست خانواده افزایش یافته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در این خصوص ستاد ویژه ای با حضور دستگاه های اجرایی تشکیل شده و تاکنون نیز اقدامات مطلوبی از سوی آنها در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت دولت از طرح های کارآفرینی زنان روستایی یادآور شد: در این زمینه نیز جهت فروش محصولات تولیدی زنان روستایی در بحث بازاریابی اینترنتی با بهره گیری از امکانات it و ict اقدامات مطلوبی شکل گرفته است.

ابتکار با اشاره به دستاوردهای زنان کشورمان، از برگزاری اجلاس منطقه ای زنان اوراسیا در روسیه خبر داد و بیان داشت: این اجلاس طی شهریورماه جاری برگزار و هیئتی از کشورمان در آن حضور خواهد یافت.

وی تاکید کرد که در این اجلاس دستاوردهای زنان ایرانی، نقش زنان در پیشبرد و توسعه اقتصادی کشور، سهم زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها، کمک به تولید ملی، اصلاح الگوی مصرف و مصرف کالای ایرانی ارائه می شود.

معاون رئیس جمهور به منظور بازدید از مرکز حمایتی زنان و کودکان و اورژانس اجتماعی ۱۲۳، بازدید از بازارچه خوداشتغالی بانوان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و جلسه گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی و... به استان اردبیل سفر کرده است.