۰ نفر

مفتح: برداشت اضافه از خزانه تا پایان سال جبران شود

۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۹:۴۳
کد خبر: 223736
مفتح: برداشت اضافه از خزانه تا پایان سال جبران شود

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: رقمی معادل ۵ الی ۶ هزار میلیارد تومان بیشتر از خزانه به‌منظور تامین منابع پرداخت یارانه‌ها برداشت شده و این اقدام فشارهایی را بردیگر قسمت‌ها وارد می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح در خصوص اضافه برداشت دولت از خزانه به‌منظور تامین منابع پرداخت یارانه‌ها، اظهار داشت: طبق گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مقداری از اعداد و ارقام و اینکه کدام دستگاه خدمات رسان حد تکلیف خود را به منظور تامین منابع مورد نیاز برای پرداخت یارانه‌ها انجام نداده است مشخص شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دستگاها دلایل خاص خود را داشته‌اند، گفت: رقمی معادل 5 الی 6 هزار تومان بیشتر از خزانه برداشت شده و این اقدام فشارهایی را بردیگر قسمت‌ها وارد می‌کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه تاکید شد که این اضافه برداشت از خزانه باید تا ماه‌های منتهی به آخر سال جبران شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تکالیف خود را به‌خوبی انجام دهند و مبلغی را که متعهد شده‌اند را به‌درستی واریز کنند تا در پرداخت یارانه‌ها اشکالی ایجاد نشود و همچنین ضابطه موجود در بودجه رعایت شود.