۰ نفر

مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا بلومبرگ:

ابر چرخه بیت کوین ممکن است همین حالا اتفاق بیفتد!

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 708332
 ابر چرخه بیت کوین ممکن است همین حالا اتفاق بیفتد!

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ توضیح داده است که ممکن است یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق بیفتد و خاطرنشان کرد که این ارز دیجیتال در سال جاری تقریباً ۱۰ برابر بهتر از طلا بوده است. این استراتژیست اضافه کرد که اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، نوسانات بیت کوین در مقایسه با کالاها به احتمال زیاد بهبود می یابد.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (BI)، بازوی تحقیقاتی بلومبرگ، سه شنبه در توییتر توضیح داد که ممکن است یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق بیفتد.

او در توییتر نوشت: بیت کوین با کاهش ریسک، نسبت به کالاها بهتر عمل می کند، غلبه بیت کوین بر طلا و کالا با عملکرد برتر در سال 2023، ممکن است نشان دهنده آغاز یک چرخه فوق العاده در کریپتو باشد.

 ابر چرخه بیت‌کوین ممکن است همین حالا اتفاق بیفتد!

نموداری که توسط مایک مک گلون به اشتراک گذاشته شده است

این استراتژیست توضیح داد مزیتی که بیت کوین (BTC) نسبت به اکثر کالاها دارد، مرحله پذیرش رو به رشد در مقابل کاهش عرضه است.

مگ گلون افزود: اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، نوسانات کریپتو به احتمال زیاد در مقایسه با کالاها زمانی که بیت کوین به سمت اوج های جدید می رود، بهبود می یابد.

استراتژیست بلومبرگ هفته گذشته توضیح داد که چرا انتظار دارد بیت کوین به عملکرد بهتر از طلا و بازار سهام ادامه دهد. او روز جمعه در توییتی نوشت: در مواجهه با فدرال رزرو، تورم و جنگ، سال 2023 ممکن است برای بازگشت ریسک دارایی ها آماده شود و نقطه عطفی دیگر در بلوغ بیت کوین باشد.

 مک گلون معتقد است: بعید است که بیت کوین عملکرد بهتر خود نسبت به طلا و بازار سهام را متوقف کند، زیرا فدرال رزرو در حال تلاش برای چرخه دیگری برای افزایش نرخ بهره است.

او در توییت دیگری که روز شنبه منتشر کرد، در مورد اینکه چگونه شکست‌های اخیر بانک‌های بزرگ، از جمله بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، بیت کوین را تحت تأثیر قرار داده است توضیح داد: مسائل بانکی ممکن است دلارهای رمزنگاری شده (استیبل کوین) را تحت تاثیر قرار دهد اما نمی تواند برای بیت کوین دردسرساز شود. بیت کوین بیشتر شبیه اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده و طلا است، همچنین تثبیت بیت کوین بالای 25000 دلار نشانه واضحی از قدرت آن است.