۰ نفر

سیاست نگهداری رمزارزها برای بلندمدت؛

بیت کوین در ۸۸.۵ درصد از روزها سودآور بوده است!

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 707772
بیت کوین در ۸۸.۵ درصد از روزها سودآور بوده است!

بررسی عملکرد بیت کوین از ابتدای آغاز به کار آن نشان می دهد که این رمزارز ۸۸.۵ درصد از روزهای وجود خود نسبت به قیمت فعلی برای هولدرهای بلندمدت سودآور بوده است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ عملکرد تاریخی قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که محدودیت سخت در عرضه کل و قابلیت استفاده جهانی یکپارچه برای تبدیل شدن به یک ذخیره ارزش بسیار مهم است.

از ۴۵۹۳ روز وجود بیت‌کوین به عنوان یک دارایی قابل معامله، دارندگان بیت‌کوین ۴۰۶۵ روز سودآور نسبت به قیمت فعلی را تجربه کردند که روایت تاریخی کاهش نوسانات در کریپتو را به چالش می‌کشد. در نتیجه نگهداری بیت‌کوین در بلندمدت سودآور است.

عملکرد تاریخی قیمت بیت‌کوین تأیید می‌کند که محدودیت سخت در عرضه کل و قابلیت استفاده جهانی یکپارچه برای تبدیل شدن به یک ذخیره ارزش بسیار مهم است.

بیت کوین در ۸۸.۵ درصد از روزها سودآور بوده است!1

داده‌های Blockchain.com نشان می‌دهد که کاربران بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش از ۸۸.۵ درصد روزهای سودآور نسبت به قیمت فعلی بازار برخوردار بوده‌اند.

همانطور که در بالا نشان داده شد، فقط ۵۳۱ یا ۱۱.۵۶ درصد از ۴۵۹۳ روز برای دارندگان بلندمدت سودآور نبود. روزهای بدون سود بین ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ و ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ هستند، زمانی که بیت‌کوین بالاتر از محدوده ۲۶.۲۴۶ و ۲۸.۳۴۴ دلار قیمت داشت.

این افشاگری بر اهمیت درک چرخه‌های بازار بیت‌کوین و اینکه چرا سرمایه‌گذاران باید از خرید در اوج و فروش در کف اجتناب کنند، تاکید دارد.

با این حال، برخی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند معاملات روزانه را در صرافی‌های رمزارز برای سود بسیار کمتر اما ثابت انجام دهند.