۰ نفر

پیشرفت رمزارزها در کشورهای حوزه لاتام؛

بایننس خدمات پرداخت با کارت رمزارز را در کلمبیا راه اندازی کرد

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبر: 706590
بایننس خدمات پرداخت با کارت رمزارز را در کلمبیا راه اندازی کرد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، یک کارت ارز دیجیتال از پیش پرداخت شده در کلمبیا راه اندازی کرده است و دامنه خود را در کشور های حوزه لاتام گسترش می دهد. با داشتن این کارت مشتریانی که هویت آنها تأیید شده است می‌توانند با ارزهای دیجیتال خرید کنند، این اتفاق کلمبیا را به عنوان یکی از بازارهای پیشرو برای صرافی بایننس در حوزه لاتام پس از برزیل و آرژانتین معرفی می‌کند.

اقتصاد آنلاین-حسین عسکری؛ بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معامله، در حال انجام اقداماتی برای گسترش خدمات خود در کلمبیا است.

 این شرکت از راه‌اندازی یک کارت اعتباری جدید مرتبط با ارز دیجیتال خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد در تمامی فروشگاه هایی که کارت‌های بدهی و اعتباری استاندارد را می‌پذیرند، با رمزارز پرداخت کنند.

این محصول بخشی از همکاری با بانک Movii، یک نئوبانک کلمبیایی است که خدمات مستر کارت ارائه می کند.

 از جمله ارزهای پشتیبانی شده توسط این کارت می توان به BNB، BTC، ETH، ADA، DOT، SOL، SHIB، XRP، MATIC، LINK و سایر استیبل کوین ها اشاره کرد که کاربر می تواند تعیین کند که کدام ارز را خرج شود.

این کارت دارای تبادل بلادرنگ از کریپتو به ارز فیات خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده را خرج کنند و تاجران نیز فورا فیات را دریافت کنند.

 بایننس همچنین اعلام کرد که کارت پیش‌پرداخت دارای برداشت بدون کارمزد در دستگاه‌های خودپرداز است و در خریدهای منتخب تا 8 درصد پاداش بازگشت نقدی ارائه می‌کند.

کلمبیا پیشرو در رمزارز

بایننس خدمات پرداخت با کارت رمزارز را در کلمبیا راه اندازی کرد

به عقیده بایننس کلمبیا یکی از کشورهایی است که کریپتو در آن بیشترین پذیرش را در آینده خواهد داشت و معتقد است که می تواند با راه اندازی این نوع خدمات از این رشد حمایت کند.

دانیل آکوستا، مدیر کل بایننس کلمبیا، اظهار داشت: ما بر این باوریم که ارائه کارت بایننس پذیرش حتی گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را در میان کلمبیایی‌ها تقویت می‌کند که به توسعه بلاک چین و اکوسیستم رمزنگاری در کشور کمک می‌کند.

کلمبیا سومین کشوری است که شاهد عرضه یک محصول کارتی از بایننس در حوزه لاتام است.

 آرژانتین در ماه آگوست شاهد عرضه کارت مشابهی بود که اولین بازاری بود که بایننس با این محصول وارد آن شد.

 این صرافی یک محصول کارت اعتباری دیگر را در ماه فوریه در برزیل منتشر کرد که اهمیت ویژه‌ای به استفاده از این محصول برای ساده‌سازی پرداخت‌ها می‌دهد و اینکه چگونه کریپتو می‌تواند در این زمینه مفیدتر باشد.