۰ نفر

رشد صنعت استخراج در ایالات متحده؛

احداث اولین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای در آمریکا

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبر: 705256
احداث اولین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای در آمریکا

تراوولف یک شرکت استخراج بیت کوین، اعلام کرده است که اولین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای را در ایالات متحده در واحد ناتیلوس این شرکت در پنسیلوانیا افتتاح کرده است. به گفته این شرکت، تقریباً ۱ اگزاهش در ثانیه (EH/s) یا نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه استخراج کننده بیت کوین اکنون آنلاین هستند و به زودی ۸۰۰۰ دستگاه دیگر شروع به کار خواهد کرد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ تراولف روز دوشنبه اعلام کرد که اولین تاسیسات استخراج بیت کوین خود با انرژی هسته ای با نزدیک به 8000 دستگاه استخراج ASIC افتتاح کرده است.

 8000 دستگاه فعلی 1 اگزاهش در ثانیه (EH/s) قدرت استخراج دارند، اما تراولف انتظار دارد در هفته های آینده 8000 ماینر دیگر را به مجموعه خود اضافه کند تا این ظرفیت به 1.9 اگزاهش در ثانیه برسد.

 طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت در مورد انرژی‌سازی، تراولف تا پنج سال آینده نرخ برق ثابتی در حدود 0.02 دلار در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) دریافت خواهد کرد.

تاسیسات ناتیلوس مبتی بر انرژی هسته ای نقطه عطفی در صنعت استخراج بیت کوین در نظر گرفته می شود زیرا اولین تاسیسات استخراج بیت کوین در نوع خود است که انرژی بدون کربن را از نیروگاه هسته ای 2.5 گیگاواتی سوسکوهانا در پنسیلوانیا دریافت می کند.

 پل پراگر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت گفت: با انرژی‌دهی اخیر تأسیسات ناتیلوس در اوایل این ماه، تقریباً 16000 ماینر متعلق به شرکت تراولف که 1.9 EH در ثانیه ظرفیت ماینینگ دارد، در مدار قرار می گیرند.

 تراولف در بیانیه ای افزود، تاسیسات استخراج رمزارز با انرژی هسته ای ناتیلوس کم هزینه ترین مرکز استخراج رمزارز است که فقط 0.02 دلار برای هر کیلووات ساعت برای مدت پنج سال پرداخت می کند.

در حالی که سال 2022 عملیات استخراج بیت کوین با مشکل هایی مواجه بود، سال 2023 به دلیل افزایش قیمت بیت کوین، برای ماینرهای بیت کوین خوشایندتر بود.

 علاوه بر این، چندین شرکت در حال گسترش عملیات استخراج هستند که برخی از آنها در پنسیلوانیا مستقر هستند.

 هفت روز پیش، Mawson Infrastructure Group پس از خروج از استرالیا، تاسیسات استخراج بیت کوین خود را در پنسیلوانیا راه اندازی کرد.

 علاوه بر تاسیسات 50 مگاواتی ناتیلوس، تراولف اعلام کرد که در حال توسعه فعالیت استخراج در تاسیسات Lake Mariner خود در نیویورک است.

 این حرکت باعث افزایش بهره برداری از تاسیسات Lake Mariner از 60 مگاوات به 110 مگاوات می شود.