۰ نفر

بهبود در تجربه کاربری و خدمات جدید؛

راه اندازی نسخه سوم پنکیک سواپ از اوایل آوریل

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 705001
راه اندازی نسخه سوم پنکیک سواپ از اوایل آوریل

در ۴ مارس، صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ اعلام کرد که قصد دارد نسخه سوم (v۳) خود را در هفته اول آوریل ۲۰۲۳ راه اندازی کند. نسخه سوم پنکیک سواپ ویژگی های جدید غیرمتمرکز و بهبود نقدینگی را در کنار پیشرفت در دسترسی رابط و خدمات yield farming را ارائه می کند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پنکیک سواپ، پلتفرم چند زنجیره ای dex، راه اندازی سومین نسخه این برنامه را به نام پنکیک سواپ ورژن 3 اعلام کرد. این برنامه قرار است در هفته اول آوریل در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) فعال شود.

 برنامه جدید شامل ویژگی‌های جدیدی مانند تامین نقدینگی بهبودیافته، کارمزدهای معاملاتی رقابتی، مشوق‌های معاملاتی، و خدمات yield farming بهبود ‌یافته است که همگی از طریق یک رابط کاربرپسند قابل دسترس هستند.

پروتکل مالی غیرمتمرکز (defi) پنکیک سواپ ورژن 2 علاوه بر BSC از بلاکچین های دیگری مانند Aptos و اتریوم نیز پشتیبانی می کند.

 در 24 ساعت گذشته، پلتفرم‌های دکس 1.47 میلیارد دلار حجم معاملات را ثبت کردند. همچنین پنکیک سواپ  ورژن 2 دومین دکس بزرگ از نظر حجم معاملات است.

 در روز گذشته، پلتفرم پنکیک سواپ ورژن 2  97,179,718 دلار حجم معامله را ثبت کرد.

 این صرافی در مقایسه با 955 توکن لیست شده یونی سواپ، با 3223 توکن لیست شده مقدار بسیار بیشتری توکن ارائه می دهد.

به مناسبت عرضه نسخه سوم، پنکیک سواپ، یک ایردراپ به ارزش 135000 دلار و یک توکن غیرقابل تعویض پنکیک سواپ (NFT) را برای پاداش به کاربران ارائه می دهد.

 موچی، مدیرعامل صرافی پنکیک سواپ در بیانیه‌ای گفت: ما هیجان‌زده‌ایم که با راه‌اندازی پنکیک سواپ نسخه 3، به ماموریت خود برای ارائه defi به همه ادامه دهیم.

 ویژگی‌های جدیدی که ما معرفی می‌کنیم تجربه بهتری را به کاربرانمان ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا defi برای افراد بیشتری نسبت به قبل قابل دسترسی باشد.

یکی از رقبای پنکیک سواپ، یونی سواپ است که بزرگترین دکس از نظر حجم معاملات 24 ساعته به شمار می‌رود. یونی‌سواپ اخیراً از راه‌اندازی یک اپلیکیشن موبایل خبر داده است که نتوانست از سوی اپل چراغ سبز برای حضور در اپ استور را دریافت کند.

 سایر رقبای پنکیک سواپ عبارتند از سوشی سواپ، بالانسر، تریدر جوی و شیبا سواپ.

 علاوه بر 97 میلیون دلار حجم تجارت جهانی، پنکیک سواپ دارای 2.49 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده است.