۰ نفر

رشد اقبال سرمایه گذاران به رمزارز ها؛

افزایش دارایی های دیجیتال تحت مدیریت شرکت AUM

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 704647
افزایش دارایی های دیجیتال تحت مدیریت شرکت AUM

بر اساس آمار Cryptocompare، ارزش دارایی های دیجیتال تحت مدیریت (AUM) برای در ماه فوریه به 28.3 میلیارد دلار افزایش یافت که بالاترین رقم ثبت شده از می 2022 است. این افزایش در پس زمینه افزایش اقدامات اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بازیگران صنعت کریپتو رخ داد. بیت کوین و اتریوم همچنان سهم بزرگی از دارایی های دیجیتال تحت مدیریت (AUM) را به خود اختصاص می دهند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ بر اساس آخرین داده های Cryptocompare، ارزش کل دارایی های دیجیتال تحت مدیریت (AUM) در ماه فوریه از حدود 26.8 میلیارد دلار ثبت شده در ژانویه به 28.3 میلیارد دلار افزایش یافت.

طبق گزارشی که توسط Cryptocompare، ارائه‌دهنده داده‌های دارایی‌های دیجیتال منتشر شده است، این افزایش در ذخایر AUM نشانه‌ای از احساسات صعودی سرمایه‌گذاران و افزایش تمایل برای دارایی‌های دیجیتال است. افزایش تمایل سرمایه گذاران برای دارایی های دیجیتال در شرایطی رخ داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سرکوب بازیگران صنعت را تشدید کرده است.

 این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که این افزایش در پس زمینه آنچه به عنوان "شکست های کلان اقتصادی" توصیف می شود، رخ داده است.

همانطور که در گذشته اتفاق افتاده است، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) سهم بزرگی از تمام دارایی های دیجیتال تحت مدیریت در ماه فوریه را به خود اختصاص دادند.

دارایی های تحت مدیریت (AUM) برای محصولات مبتنی بر بیت کوین و اتریوم به ترتیب 6.06% و 1.72% افزایش داشته و به ترتیب به 20 میلیارد و 6.80 میلیارد دلار رسیده است.

 در نتیجه، این محصولات اکنون 70.5٪ و 24.0٪ از کل سهم بازار AUM را به خود اختصاص داده اند.

این گزارش همچنین اشاره کرد که بیت کوین و اتریوم، دارایی‌های دیجیتالی تحت مدیریت (AUM) به ترتیب ۱.۱۶ میلیارد دلار و ۴۱۳ میلیون دلار در ماه فوریه افزایش یافته‌اند.

در همین حال، گزارش Cryptocompare اشاره کرد که گری اسکیل با 20.8 میلیارد دلار دارایی دیجیتال تحت مدیریت، همچنان غالب ترین شرکت مدیریت دارایی است.

 XBT Provider (1.54 میلیارد دلار) و 21Shares (1.38 میلیارد دلار) به ترتیب در رتبه های دوم و سوم صندوق های مدیریت دارایی قرار دارند.

در رابطه با همبستگی بین محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال و دارایی‌های سنتی، این گزارش خاطرنشان می‌کند که انتظار می‌رود که کاهش یابد زیرا نوآوری، علاقه به دارایی‌های دیجیتال را افزایش می‌دهد.