۰ نفر

در راستای کمال گرایی برترین صرافی رمزارز؛

رونمایی از پلتفرم ساخت NFT با هوش مصنوعی توسط بایننس

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبر: 704548
رونمایی از پلتفرم ساخت NFT با هوش مصنوعی توسط بایننس

روز چهارشنبه، مدیرعامل بایننس چانگ پنگ ژائو، از راه اندازی یک پلتفرم جدید توکن غیر قابل تعویض (NFT) با هوش مصنوعی (AI) خبر داد. این محصول مبتنی بر هوش مصنوعی، Bicasso نام دارد و اکنون 10 هزار نسخه بتا آن فعال است. هوش مصنوعی (AI) در سال 2023 با پلتفرم چت جی پی تی که با نام GPT-3 نیز شناخته می‌شود، به تیتر 1 اخبار تبدیل شده است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در 1 مارس، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بزرگترین صرافی رمزارز از نظر حجم معاملات، پلتفرم جدیدی به نام Bicasso را معرفی کرد که ترکیبی از هوش مصنوعی و توکن غیرقابل تعویض (NFT) است.

CZ روز چهارشنبه در توییتی نوشت: "در اینجا یک محصول سرگرم‌کننده هوش مصنوعی Binance به نام Bicasso آمده است."

شما می توانید دیدگاه های خلاقانه خود را با هوش مصنوعی به NFT تبدیل کنید.

 آن را امتحان کنید و به من نشان دهید که با آن چه می سازید. مدیرعامل بایننس افزود: هم اکنون 10 هزار نسخه بتا این پلتفرم فعال است.

مشابه چندین برنامه هنری با هوش مصنوعی، Bicasso به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستورات توصیفی را برای استفاده از هوش مصنوعی وارد کنند. علاوه بر این، افراد می توانند تصاویر یک شخص، حیوان یا منظره را بارگذاری کنند تا با خلاقیت های عکس ترکیب شوند.

در تاپیک توییتر CZ، کاربران خلاقیت های هوش مصنوعی خود را با مدیرعامل بایننس به اشتراک گذاشتند، در حالی که دیگران یک پیام خطایی دریافت کردند که بیان می کرد سیستم مشغول است و باید دوباره تلاش کنند.

از آنجایی که بایننس، پلتفرم ساخت NFT متمرکز بر هوش مصنوعی را معرفی کرد، کاربرانی که علاقه مند به استفاده از این محصول بایننس هستند، اکنون می توانند به لیست انتظار بپیوندند.